Alla inlägg den 16 februari 2015

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :)

jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush..
idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo
Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fått en vaxpropp i örat så hon hörde lite sämre haha.. söt!

efteråt stack jag, challe & jenni och kollade bio, mhm säger bara en sak - var är min mr. grey ?
mhm! honom kommer jag drömma fint om i några månader nu tills 2an kommer.. nomnom !!!!!
efteråt käkade vi kvällsmat här & traggade skit :)

jag skrev även under uppsägning utav mitt kontrakt idag på denna lägenhet.. den 1/4 går flytt lasset till en annan gata :) ska bli underbart! och jag hoppas piggy slutar pissa på min dörrmatta...
köpte flyttlådor idag så får väl börja packa lite smått.. ush, jag hatar att flytta men jag älskar att packa upp allt och ställa det på plats :D !!!

nicolina försökte få ut mig, henny & Linnea i lördags igen, men denna gången lyckades hon inte :D konstigt? nej för vi alla är sjuka så palla orken?
så jag låg i min säng och kollade på new girl :)


åååh vet ni?
jag hatar att åka hiss, åker aldrig hiss själv knappt, men i lördags när
jag & vicky skulle till skolan så fick vi parkera i det nya p huset. vi ställer oss i hissen och åker 10 cm, sen stannar den... fattar ni min panik?!?
i 23 minuter fick vi vänta innan vi kom
ut. hade jag varit själv hade jag fått panik...

nu ska vi sussa :)
ska drömma om mr. grey :D
nomnom

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards