Alla inlägg den 18 februari 2015

Av emma - 18 februari 2015 23:05

just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT!
3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får jag en ny! ca 70 sidor väntas att läsa och ca 25 frågor ska matas in i huvudet med svar.
jag går in i andra veckan med hosta och förkylning, feber på nätterna men det finns ingen tid att vara hemma och vara sjuk.
jag har inte tid att träffa mina vänner och knappt min familj, så förlåt till er!

just nu skulle jag bara vilja lägga mig ner och skrika, men gör jag det skrämmer jag kattorna och mina grannar lär tro att jag är psykisk sjuk.
så jag tänker sova istället.
dagen har sett ut : skola 9-16 sedan jobb till nu.
imon samma veva, sen flytten mitt i allt..
godnatt !!!!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards