Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

IRRITERAD !

Av emma - 28 mars 2012 19:40

 


ska börja med att jag är verkligen riktigt irriterad på en viss människa nu.

vet snart inte var jag ska bli av! känns som om jag snart kommer brista och bara

stå å skrika åt personen !! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!


över till annat - roligt! i helgen var det fint väder :) jag städade lite på trädgården och älskling

klättrade på taket och satte fast anntenen (stavas) 

challe och famo kom igår, så challe hjälpte till å slänga in veden som vi fick av kims morfar

i måndag. hubbe älskar challe, så han passade på å mysa med challe när han pausa..

jenni och messi kom oxå så det var jätte trevligt [:


idag har jag varit i skolan, jag och calin stannade även kvar efter vi slutat så vi blev klara

med vårt turism arbete. vi är så duuuuuktiga :D !

nu ska jag egentligen plugga religion, men hur kul är det :( ??? kollar BB istället =D hihi


idag går alla mina tankar till min fina vän petra, jag älskar dig. och finns här för dig    

   


ha en fin kväll.

possssss   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Skapa flashcards