Alla inlägg under juli 2012

Av emma - 31 juli 2012 23:40

gråt aldrig över en person som sårat dig..
bara le och säg, tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du ! 

Av emma - 31 juli 2012 18:35

mja har man inte sin bebis här (som jag saknar sjukt mycket) får man ta nästa bebis! dock hatar han mig, vi har aldrig kommit överrens med varandra.. vet ej varför :] :[

:]

Av emma - 31 juli 2012 12:53

i don't chase after anyone anymore! if you want to walk out of my life i'll hold the fuckin' door open for you!

!

Av emma - 30 juli 2012 22:30

jag kan vara snäll!
men även elak.
jag kan älska dig!
men även hata dig.
jag kan bry mig om dig!
men även strunta i dig fullständigt.
jag kan vara din vän!
men även din största fiende.
allting beror på hur du behandlar mig!

Av emma - 30 juli 2012 13:08

godmiddag!
idag tycker jag att det är tisdag, hmm..
just nu sitter jag på balkongen med kaffe & cigg mums !!!
ska ringa en hyresvärd idag eftersom den andra verkar vara dum i huet!?
jajajajajajajaja !
idag skulle egentligen petra komma, men ture har fått borelia och ligger inne :[ uf fy ! får väl gå ut med foxi eller något hahah ..

Av emma - 29 juli 2012 16:42




just nu sitter jag och rensar hela datan och min hårddisk på bilder där jag & mitt ex är med på.

löjlig? nä, varje gång jag ser bilder på oss får jag en klump i magen!

nästan alla bilder är borta från fb, vissa går inte ta bort så får fixa det.

jag vet att det kommer aldrig bli vi igen, så varför ska jag ha kvar bilderna?

läste ju en blogg om "konsten att komma över sitt ex", - ta bort alla bilder som väcker minnen.

och det gör jag just nu !

hade 300 bilder i en mapp på oss, mm hej :s sen massa bilar på min data, RADERA!

vill inget annat än å komma över detta nu =D ! ska bli as skönt.

jag har kommit en bit på vägen & nu vet jag att jag är starkare än dig och jag har varit

utan dig snart två veckor och det menas med att jag kommer klara mig utan dig hela livet!

tack hej surhuen !
 och nej jag hänger fortfarande inte ut honom som VISSA tror !

ta reda på ALL fakta innan ni öppnar er, (ni vet inte ens hälften av all skit)

sköt era egna problem [;


POSS !    

'





Av emma - 29 juli 2012 12:49

ny dag nya andetag !
tänkte jag skulle visa mina tatto för er och skriva vad dom står för osv ! haha
i brist på annat..

min första tatto gjorde jag när jag fyllde 17 år oss en som gör det hemma, jag betalade bara 100 kr för han gav resten i födelsepresent till mig! snällt haha :] den står för mig och mina syskon!
den största stjärnan är för challe, den andra för mig, den tredje för thea & den fjärde för tuva ! kommer alltid älska mina syskon och dom kommer alltid att komma först för mig ! <3

jag har alltid pratat om att göra mitt namn i nacken och famo någonstanns!
jag frågade min famo (farmor) var hon skulle vilja ha en tatto om hon skulle tatto sig, hennes svar blev på vristen !
dagen efter bokade jag & min kusin tatto tid och sen dagen efter satt vi där! Emma har jag för jag tycker det är fint och famo har jag för att hon är den som alltid alltid ALLTID har funnits där för mig och för att hov betyder verkligen väldigt mycket för mig! går inte att beskriva i ord..

jag har två tatto kvar att göra & det är för min mamma&pappa! när & var jag ska göra den har jag ej bestämt mig för än. men dom kommer snart sitta på min kropp !

jag har valt att sätta alla på vänster sida på min kropp för då sitter dom närmst hjärtat ! <3

Av emma - 29 juli 2012 02:11

saknar min bebis något otroligt mycket!
vill bara ha honom oss mig och mysa!
ush :[ <3

Skapa flashcards