Alla inlägg under mars 2013

Av emma - 27 mars 2013 23:42

haj :]
idag landade jag & bebisarna i Bromölla oss mammi :D
vi har baaaara umgåtts idag å krängt pizza :] även träffat peter & foxi!
palla att våren är inställd? kan inte vintern oxå bli de nästa gång? blä, vill ju ha vår nu !!!!!!!!!!!
jag fuskade på candy spelet för å få liv, och nu måste jag vänta i 660 minuter för att få ett liv... orka? raderar snart den skiten :@@@@@@
nu sussa, naaaaattti :*

- sometimes you have to do what's best for you and your life, not what's best for everybody else.

Av emma - 27 mars 2013 00:54

hej :)
hade ingen fantasi idag så blev ingen bra rubrik mähahahahah!
jobb ikväll & igår.
hade kattorna i koppel innan för balkong dörren va öppen, vilket blev ett upp & ner vändt tvrum då båda fick frispel..
hämtade famo & challe precis vid stationen, dom har ju varit på båtkryssning :D ja utan mig. men tänk, mitt jobb består utav att hjälpa pensionärer, hur hade jag då tyckt om att vara på en buss & båt med fullt av dom? nejtack...
fick iallafall vin & shot av famo :)
nu ska jag spela de jävla candy spelet, Hannas fel att jag är beroende..
imon rullar bilen till Bromölla :]
natti pooooosss!

~ ingen kan bestämma åt dig vem du blir kär i, vill vara med, flyttar ihop med, gifter dig med eller skaffar barn med. INGEN ! bara du själv.

Av emma - 25 mars 2013 03:22

hejsan :)
blev en sväng till familjen idag, blev tv mys å käk!
efteråt stack jag till petra & milo för fika å snack! HAHAHAHAHHA måste berätta en grej.
petra å jag satt å åt negerbollar samtidigt som vi kollar på pensionärsjävlar, så kommer låten "gangnam style" å petra börjar as garva samtidigt som hon sätter i halsen samtidigt som hon utbrister "jag fiser samtidigt som jag hostar" HAHAHAHAHHA garvar igen!!!! ni skulle se hennes min när hon sa de HAHAHAHAHHA gud i himlen.. hahahahah... sen vid halv 2 gick jag hem å nu ligger vi å spelar candy crush som Hanna lockade på mig & nu är jag FAST!!!
jag fick reda på vad jag får TILLBAKA av skatten, och jag svimmade lite. petra oxå mohahahaha GÖÖÖöTTTtttTtt !!

nu ska jag spela vidare :)
natti :*
grattis bukis på din dag <3

~ poker is like sex.
if you don't have a good partner, you better have a good hand (Y)

Av emma - 24 mars 2013 01:05

häääääy :]
igår käkade jag middag & umgicks med min familj, mys <3
idag var jag där ute igen och hjälpte challe å pappa. livet på bonna landet, ja jag saknar de ibland. men är ganska glad över att bo i en lght inne i stan hähä ;) vi hällde på müsli, hämtade en död gris (r.i.p) matade grisarna & va ute i skogen å lyfte en foderställning, åkte fyrhjuling med syskonen + deras kompis, undra vem som va räddast.... tänk mig? men de va faktisk kul :] hellre de än sitta inne i de fina vädret :] ikväll blev jag faktiskt bjuden på middag hemma oss Hanna & Marcus, våfflor, godis, tv & spel kväll blev de. skooooj :D nu ligger jag i sängen å kränger polly, mensveckan är snart kommen ;)
natti poss :*

Av emma - 23 mars 2013 03:13

jag har gjort något dumt, väldigt dumt. eller nej, så dumt va de ju trots allt inte.. och ingen ska ju få veta de, så det är inte så dumt. annars är jag bra på att göra dumma grejer..
svik alla andra, men svik aldrig dig själv!

Av emma - 22 mars 2013 01:24

hääääy!
idag gick jag på helg, gött :]
ligger nu i sängen å ska sussa men först kolla ett Chicago fire avsnitt hähä :]
min mamma blev sur på mig för jag inte hade börjat följa henne på instagram hahahaha så söt!
brände all min mat idag :( (mobilen i högsta hugg)
bilderna får tala för sig själva :]
posss

Av emma - 21 mars 2013 02:35

all the years,
all the times,
you were never been to blame.
and now my eyes are perfect,
and now my heart is closing,
and all the tears,
all the lies,
all the waste,
i've been trying to make it change,
and now my eyes are perfect.

i need your love,
i need your time,
when everything's wrong,
you make it right !

i feel so high,
i come alive,
i need to be free..

 

Av emma - 20 mars 2013 02:24

hej :D
idag blev de pw me challe & jenni i finja. kallt som fan men trevligt :D
ikväll käkade jag på donken med challe & famo :) goooooett!
sen blev de tvätt -.-
efteråt stack jag till Tyringe få tvhäng :] kom precis hem, så nu ska vi sussa!
niiiiite :]

- it's hard to forget someone who gave you so much to remember !

Skapa flashcards