Alla inlägg under november 2012

Av emma - 30 november 2012 00:20

tjenna !

idag blev de tvätta, sen kom pappa å ÄNTELIGEN satt upp mina hyllor å tavlor yäääy ! jenny, thea & tuva kom oxå en sväng :] thea har ju skadat armen så hon visade sitt fina 'gips' :]

sen körde jag till jobbet å hämta mitt nya schema ;) hihi spännande !

sen blev de storstädning å julpyntning, muyyyys ! för på lördag pallar jag nog inte, eftersom imon blir de party ;D
wäääy!

fast på lördag vill jag mysa med min prins, hoppas han vill [a] <3

fixade en liten "tärnkrona" till siggelina idag, hon är så fin min bebis fis <3

nu ska vi sussa,
godnatt!

Av emma - 29 november 2012 01:56

heeeeeeeeeeej !

idag fick jag ett samtal av chefen :)
fick anställningen på 60.47% wiho
så är säker ett halv år fram, FAST de får vi se imon när jag berättar att jag ska till GC i 1 vecka. för kan inte
börja på lördag å då verkade hon sur..
men ska försöka klar göra för henne imon att jag tänkte ta tag i jobb efter GC så va inte alls beredd på detta :]
så vi bokade en resa redan i juli, och idag är de bara 44 dagar kvar =D me love !!!!

va och storhandla idag oxå, gytt gytt :]
laddar inför fredag =DDDdDdDd yäy!

köpte kladd-pepparkaka idag, trodde den skulle va super go då jag är tokig i pepparkakor, men den va sådär :[ snyfft...

nej nu måste jag försöka sova,
siggelina börjar bli k*t så hon mjaowar å skriker till ibland så kan knappt sova för är alltid lika rädd att hon omvandlas till en demon :0 hjälp....

godnatt..


~ I love you, now, then and forever !

Av emma - 27 november 2012 22:53

hejsan tjenna hey !

idag blev de jobb, gick ju bredvid igår en tur och idag skulle jag köra den själv.. lite nervös va jag men klarade de utmärkt !
har nog bara sett för mycket wrong turn - filmer ! haha :]

har iallafall haft huvudvärk sen jag började och upptäckte att jag ej har några tabletter :/ bajs&kiss..
och saken gör ju inte den bättre när paddan och siggelina flyger runder här värre å jagar varandra !!
siggelina har även visat paddan (hennes lillebror) att om man hoppar i badkaret så sätter mamma (jag) på vattnet och de är skit skoj !!
så de satt dom å lekte med i 10 min precis...

har även laddat upp med cider i kylskåpet inför fredag, ska bli skoj :D

nu ska jag kolla film!

poss.

I believed in you, I believe in us. but look where we are today ?!?

Av emma - 26 november 2012 23:43

tjennnnnna.
vaknade vid midda idag, gytt !!!

fick ett missat samtal på mobilen men orkade inte ringa tillbaka just då så ringde min mamma istället, nummert ringde igen och till slut ringde jag upp, de va min "överste" chef som frågade om jag ville ha fast i 6 månader på hemtjänsten. jag tackade såklart JA! blev överlycklig men skulle inte hoppas för mycket för de kanske inte gick igenom... vill verkligen ha de!!!
as gytt, börjar isåfall redan den 1 december :) !!! wiiie så håll tummarna !

ikväll blev de ju till att gå bredvid :]
åkte med Camilla som jag fick gå bredvid när jag va ny oxå :)
rundan va sådär svår men upp till bevis imon när jag kör själv ! hjälp...

nu kokar jag makkisar sen ska jag krypa ner med fisen och kolla the walking dead. tihi!

fick även mitt nya löshår idag, nöjd!
bortse att jag inte fixat mitt eget hår på bilden, vem pallar de kl 12 på natten?
O_o hähä köpte även en jul stjärna idag :] fint!

natti.
poss

Av emma - 25 november 2012 23:48

hejsan svejsan !
i fredags blev de ju jobb :b
efteråt körde jag till kimme, blev film med han & hans kompis :]
sen sussa, älskar att vakna upp bredvid min andra halva <3
i lördags åkte jag hubbe & paddan till min mamma & bror i Bromölla :]
de va mys, köpte 12 små coca cola ;D
(mobbad) men dom va så små så va tvungen hähä..
ikväll blev de jobb igen,
imon ska jag gå bredvid, haha känns lite dumt men ska lära mig en ny runda :]
nu ska jag ta sista blosset sen krypa ner å kolla walking dead :]

poss

Av emma - 23 november 2012 02:29

hello hello !

idag blev de bakning med bästa vän.
snikers såklart, muuuums :]
vid 18 stack jag och jobbade, efter jobbet träffade jag ofie bladet :D
blev kaffe å massa tragg på de!
ligger nu i sängen, försökt sova men kan inte :/ mår sjukt illa oxå :[
ajja...

haha jag vet att vissa tycker jag är löjlig osv. men vi alla har våra åsikter? ingen tycker likadant, tur de !

jag har även upptäckt att jag är väldigt "frispråkig", kan säga rakt ut till folk vad jag tycker å tänker om dom. det kanske inte alltid är det smartaste? MEN hellre de än snacka med någon annan om det..
vi alla är som sagt olika och de är ju tur, ni tror säkert att jag vill att alla ska va som mig! men nej verkligen inte, jag vill och är inte någon kopia av någon annan och vill heller inte att någon vill & ska bli en kopia av mig?
vi föddes som original och inte kopior ! ( vet, va lite vitsig där )
så ja, det enda jag vill är att folk alltid ska tänka ett steg längre än vad näsan räcker ! vi har tillräckligt med kopior i denna värld..
GAAAAAAAAAAAAH!
jaja sen tänkte jag rabbla upp massa saker om bl.a alkohol rökning och knark. men jag tar de imon så jag inte låter alls för sur/arg/irriterad/löjlig/idiotisk osv vad nu folk tycker.

KÖR DITT EGET RACE !

kram hej
ska passa på å fråga om någon vet om de kommer pipa när jag går igenom dom sakerna på flygplatsen ?
har två metall märlor kvar i foten som är 2*2 cm... ringde dock idag å fråga å då sa dom intyg men min doktor sa behövs inte ! TACKSAM FÖR SVAR.

- saknar min andra halva, men imon ses vi.

Av emma - 22 november 2012 00:31

hallå hallå !

idag blev de tvättning på schemat,
sen en runda till famo och sen till Kim för mat och film :]
hubbe & paddan fick med vara med hihi !

nu sitter jag i soffan med min egna lilla bebis å myser.. ska sussa nu för imon kommer älskade kusin jenni hit, vi ska baka snikers.. muuuums :D

bilder kommer imon på vårt fina bak :]

natti, poss&kram

- ingen kan välja åt dig vem du ska vara med, vem du ska älska, vem du ska hata, vem du ska såra, vem du ska bli sårad av, vem du ska leva ditt liv med eller vem du ska kasta bort din tid med.. det är bara du som vet även om vissa tror dom kan bestämma och välja åt dig. stå på dig och säg hur du vill ha det i ditt liv..

Av emma - 21 november 2012 00:40

godnatt godnatt !
ikväll blev de ju jobb, efteråt direkt hem, slängde på mig min snoopy pyjamas (som jag fick när jag va 12, är 19 nu) å sen slängde jag mig i soffan bredvid min bebis fis. <3
hon är ett monster, därför hon är grön.
imon är jag HEL LEDIG !
känns som om jag behöver det..
jag måste försöka hitta mig ett heltids jobb för blir jätte stressad att jaga ihop mina timmar så jag överlever...
jaja.....

nu ska vi sussa och imon ska jag mysa med min prins :] looove!

poss e.

Skapa flashcards