Direktlänk till inlägg 15 januari 2015

~ ensamtid !

Av emma - 15 januari 2015 19:23

hallå hallå :D
japp hejsan!
allt bra med er?
med mig är det bra, bara så jäkla trött på vädret..

idag har jag haft ensamtid hela dagen, jag har storstädat lägenheten & mina garderober, så nu ligger & hänger alla kläder fint.. de lär dom göra ca 1 vecka sen ser de hemskt ut igen..
sen tvätta jag, laga mat, thai gryta med nudlar :D de va gott enligt challe, men jag som blivit lite förkyld kände ingenting.....
har precis badat osv, och nu sitter jag i fotbad, loooovely !!
fick spa kit av mina kollegor i måndags, så nu har jag skrubbat mig från topp till tå :D gjorde ont så tog nog för hårt :[

i tisdags på jobbet fikade vi och vinkade hejdå till Sandra & Camilla, kommer sakna er tjejer :[
tack för dessa 3 åren säger jag :D !!


psss, jag har ljugit för er.. jag är inte så ensam som jag säger att jag är.. imorgon kväll vid ca 23, här på bloggen kommer jag avslöja vem min nya kärlek är :]
så missa inte era nyfikna saker :D

ciiiiao poss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Skapa flashcards