Alla inlägg under december 2012

Av emma - 31 december 2012 19:23

ja GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

vill önska er en jätte fin kväll :]
en kväll värd att minnas!

själv pimplar jag vin å baja päron med ett riktigt underbart sällskap !
vi har precis ätit gott så nu sitter vi bara å dricker å snackar :)

nyårs kyssen är fortfarande okänd :]

massa bilder kommer imon!
OCH VET NI?
detta är mitt sista blogg inlägg detta året, sjukt coolt haha :]
så vi ses nästa år!
nu ska vi festa vidare ;]

kan lova er att nästa års bloggs inlägg kommer bara att vara positiva å glada,
hur?
för jag är lyckligare nu!

kyss bästa Emma !

Av emma - 30 december 2012 22:08

hejsan alla glada, not!

jag är fortfarande irriterad över mina senaste blogg inlägg!
skriver en grej, inga NAMN men ändå skapar personer sina fantasier.
ajja orka lägga energi !
jag behövde bara skriva av mig, that's it? blä (n)

ikväll kom famo & challe med räksallad till mig å kollade på så ska det låta., och nu börjar jag känna mi bättre, dock den dumma förkylningen kvar men den är ingen dött av?
dagen imorgon kommer
bli perfekt !
två rätters & dricka i ktown med underbart folk, sedan vidare mot hässletown för att fira in de nya året sen antagligen vidare till harrys!
har en känsla att denna nyår kommer slå dom senaste :D
och vem får min nyårs kyss?
mja ni, fundera lite till på de ;)

nu ska jag slappa framför tv till se upp för dårarna!

kyss E.

Av emma - 30 december 2012 15:48

URSÄKTA MIG, men du som läser detta å springer direkt till mitt ex å säger att mitt senaste blogg inlägg handla om honom, varför tänker du så om honom? haha palla skämma ut sig, jag nämnde aldrig något namn i senaste inlägget så hur kan ni vara så jävla säkra att de är just den personen? haha så fort man skriver av sig i ett blogg inlägg så hoppar vissa personer på en?
inte mitt fel om ni antyder att de är han? än igen, jag har inte skrivit något namn så spring nu vidare å berätta detta :)

min blogg MINA ORD!

Av emma - 30 december 2012 14:36

är irriterad så måste skriva av mig!

kärlek, kär & lek eller va!?

för över 3 årsen träffade jag en kille, vi döper honom till X !
för över 3 årsen trodde jag aldrig på en framtid för oss. men tro mig, jag trodde fel!
den 28/1-2010 blev det vi.
vi hade många vändningar i vårt förhållande, vi bråkade om små saker, gjorde slut å blev tsm igen.
men den extra vändningen kom
när jag kom på han att vara otrogen, okej de va en engångs grej men och? otrohet är otrohet !?
hans ex hade varit otrogen mot honom så jag trodde ju att de lärde han en läxa? jag lovade honom "jag ska aldrig vara otrogen, jag är klok nog att göra slut innan" och de va jag!
efter många om och men så blev vi tillsammans igen, jag förlät aldrig honom då.
menmen, vi fortsatte att ha våra vändningar men utan otrohet, bra där? fast idag är jag inte riktigt säker på det där menmen.
vi flyttade ihop i hus den 1 oktober 2011 och bodde ihop i 9 månader, längre än vad vissa andra gjort ;)
meeeen!
i somras tog jag steget å sa "jag gör slut" jag orkade inte med allt vårt förflutna, hans svartsjuka, som var så enormt svår så de finns inte ord, hans lögner & allt annat.
jag tog mina saker och flyttade hem till famo. levde mitt liv & han hans. men på något vis kändes det inte som om "vårt kapitel" va avslutat!? vi hade varit ifrån varandra i 6 veckor tills jag får ett sms ifrån honom. mitt hjärta stanna för stunden, han ville träffas.
vi träffades å blaaabla så va de "vi" igen. men saken va att dom
känslorna jag hade förr hade jag inte denna gången. de va fel, allt va fel men vi träffades i 7 veckor och även då bråkade vi. för 4 veckorsen fick jag ett PMS utbrott som ledde till att vi aldrig mer skulle ses eller prata. så alltså de har gått 4 veckor sen vi pratade & sågs.
första veckan utan honom kändes livet förjävligt, jag trodde jag hade hamnat på botten igen!
MEN, så kom de in en annan kille i mitt liv, med bara ett sms som fick mina känslor åt ett annat håll.
jag trodde på mig och X, för stunden. men tänker jag efter idag så nej, de vi hade va dött. dessa 2,6 åren va bra, men inte bäst?
jag vet idag att jag är starkare nu än vad jag va för 7 veckorsen ! mina känslor för X är 10/100, visst älskar jag honom fortfarande, 2,6 år tillsammans & jag ska bara sluta älska honom? nja. men jag vet, som jag sa innan ! "det kommer aldrig bli vi igen". det vi kallade kärlek då är säkert inte vad jag kommer att kalla kärlek med nästa jag träffar!
livet är till för å testa å utforska nya grejer annars vet vi inte vad som är rätt & fel. vi gör våra misstag idag för att inte göra om dom sen & för att veta vad som är rätt!
små bråk hit och dit är ett exempel på att ni bryr er om varandra. när den ena inte bråkar tillbaka är för att den inte kämpar för det ni har!
jag önskar X ett lyckligt liv med någon annan, varför?
- för jag vet att jag är lyckligare idag än då.

tack för mig hej !

Av emma - 29 december 2012 19:40

hej !
förlåt för dålig uppdatering :[
i onsdags fick min bror maginfluensa, jag kaxa mig å höll på med att jag aldrig kommer få de :)
torsdag kvällen va jag inte så jääävla tuff längre, inte fredagen heller..
idag mår jag helt ok förutom feber & förkylning !
så störigt, denna helgen skulle jag jobba 30 timmar, på måndag är de ju nyår å jag blir sjuk nu?
har inte råd eller tid med detta!

imon blir jag hemma från jobbet oxå i och med de ska vara 48 timmar mellan magibfluensan å frisktid :)

sitter nu å kollar på shrek 2, medans mina bebisar flyger runder här värre!

bilderna får ni tolka som ni vill dock :
- bråk, sen förlåt?
- hot shot 1&2
- en bästa vän

kyss E.

Av emma - 26 december 2012 19:48

god kväll!
igår jobb 15.15-22.00 efteråt gick bilen i 290 hem, in i duschen fixa mig för sedan börja festa. blev många drinkar å shotar, efteråt blev de björket.
sjukt mycket folk men kul va de !
förutom att jag blev av med alla hela kvällen så fick va med andra haha..

efteråt blev de efterfest så kom hem vid halv 8 imorse, bläää.

oliver stack precis så nu chillar jag & Calle framför tv med kattorna.
ska snart ta mig ett låååååångt bad!

sen sussa zzZZZzzzZ

kyss E.

Av emma - 25 december 2012 01:13

god jul till er alla !

blev ju jobb för min del men mys ändå!

önska mig bara en fritös i år, för känner att jag har allt, men fick allt som visas på bilderna :) allt är perfekt ! på onsdag blir de mer för då kommer moderkaga <3

gav mig själv en julklapp, att behålla paddan, alltså mitt ex katt. då han visar inga intresse för katten så varför ha tillbaka den?
nä han är min nya bebis <3
dom fick god mat dom oxå idag :)


nu ska jag sussa, ny dag imon!

- du är så jävla patetisk, visa att du är mogen för din ålder din nolla.

kyss E.

Av emma - 23 december 2012 23:36

haaaaaj :]
vakna upp me världens skallevärk och har de fortfarande 0_o ??!

ajja jobb ikväll 15.45-22.30

ligger just nu i sängen å bara glor? haha jaja.. imon är de jul afton, som om ni inte redan visste de?
menmen jag jobbar så de är ju kul ;]

ska nog sussa nu, seeeeya!

kyss E.

Skapa flashcards