Alla inlägg under februari 2012

Av emma - 27 februari 2012 17:20


idag var jag på sjukhuset.

ringde dit vid 10 imorse och berättade att jag hade hosta, förkylning och kunde

knappt andas, så jag fick tid redan kl 11 [:

väl på sjukan så lyssnade hon på mina lungor.. efteråt fick jag gå in i ett litet

rum och sätta mig och andas in någon sorts kortison.

eftersom jag har grov astma så tog denna förkylningen hårt på mina luftrör,

och min symbicort räcker inte vid detta tillfället. så fick andas in något som smakade

väldigt äckligt   satt med den i munnen ca 10 minuter. sedan massa blodprov

och hit och dit... till slut efter en timme gick jag där ifrån med hostmedicin och

några kortison tabletter. det var tur jag gick dit :) nu ska jag ligga hemma i

2 dagar och vila så jag blir fullt frisk. och hoppas inte att dagen som i lördags kommer

igen när jag inte kunde röra en fena, låg i sängen till 4, kunde inte andas knappt.

och akuten i hässletown är cepe! fuck uuu..


nu chillidill.


posss    

Av emma - 24 februari 2012 14:07




vaknade imorse och mådde ännu sämre, har inte ätit sen igår vid 3 och då käkade jag lite yoggi och några gifflar.

sen på mary kay partyt blev det några grönsaker. mår inte bra   

sigge & hubbe märker nog det för dom är helt döda dom oxå.. snuffisarna  

längtar tills kimsan kommer hem ifrån jobbet, för det blåser jätte mycket ute och jag tycker inte om att vara hemma själv  


nu ska jag hosta vidare, kanske somna en lite stund.. men tänk om jag hostar så mycket när jag sover att jag inte kan andas, och då dör jag  

ska nog inte somna...


possss     


Av emma - 23 februari 2012 15:50








vid halv tolv idag kom caroline och sara hem till mig. (mest för å träffa hubbe)

dom hjälpte mig med smörgåstårtan som min pappi ska fååå.  

nu sitter jag i soffan och ska kolla ett avsnitt av DH innan jag ska orka göra

vid mig. blivit as förkyld inatt, och började med hosta igår    

vill inte bli fjuuuuk igen :(

ska vidare på mary kay party ikväll oss min styvmamma  

ha de fiinemang =D


poss   


 



 

Av emma - 21 februari 2012 22:37



idag var jag och badade med min styvmamma och mina två små syskon, thea & tuva  

jobbade även ikväll, jobbat tre kvällar i rad. och det känns,  i kroppen, i hjärnan, överallt!   

SNYYYYYYFFFT  

nu kollar ja iallafall på BB med kimsan  

och imorgon ska jag till bästa mammi. saknat henne...


poss    

Av emma - 20 februari 2012 17:43



idag har jag varit på donken med min bror challe och nu sitter jag i soffan med kimsan och kollar på teve.

strax ska jag köra iväg och jobba, träffar även svärmor då hihi  


körde även hem på 5 sek igår för att jag skulle hinna se lite av BB. men människorna där lockade inte alls mig,

så tror BB kommer suga lika mycket detta året som förra.. blääää  


poss    

  

Av emma - 19 februari 2012 16:53



i fredes var jag och kusse å gymmade, efteråt svängde vi inom henne och plockade upp

hennes pojkvän för dom skulle följa med mig hem för jag bjöd dom på middag!!

fick kusses mammas smörgåstårts recept som är så himla gott !

så det stod jag och kusse å gjorde i fredes natt medsans våra pojkvänner spela ps3 och

drack ööööööööööl.   


bjöd hem min pappa, jenny, thea, tuva och famo igår, och dom fick smaka tårtan.

dom gillade den så myyyycket! och på torsdag ska jag göra en till pappi som han ska ge

till scania??? och självklart får jag pengaaaaar! wäääy :D

nu ska jag mysa med min pojkvän, sen jobb 18,30-22 (y)


posssssss    

Av emma - 17 februari 2012 13:44

   


änteligen !!

idag blir nog min bil klar ifrån allt lagande. är så glad! för har saknat min lilla pluttis..

topp-packningen gick i sönder på den, för er som vill veta! och min älskade pojkvän lagar den..

och jag hoppas på att pappa står för kostnaderna. hihi

nuuuuuu ska jag chilla vidare, senare blir det till å bränna fett med kusinvitamin !!

possssss   


Av emma - 16 februari 2012 21:19

 


eftersom min pojkvän jobbade på dagen när det var alla hjärtans dag, och jag jobbade på kvällen, så träffades vi inte den dagen   

men igår när han kom hem ifrån jobbet fick jag denna fina rosen med ett hjärta i. 

jätte jätttttttttte fin  


älskar verkligen rosor   !!! och det verkar sigge oxå göra  


idag gick jag även på lov, underbart !


possssss   


  

Skapa flashcards