Direktlänk till inlägg 11 januari 2015

~ 11 januari 1993

Av emma - 11 januari 2015 22:22

jaha ja, då va man 22 år..
den 11 januari 1993 kl 00.13 tittade jag ut ur mammas ja ni vet vad!!! nu är det 22 årsen och jag minns inte hur de va, tur?!
menmen!!
som jag sagt idag, 22 på utsidan & 15 på insidan :) jamen visst !!!

denna helgen har jag varit ledig :)
i fredags gjorde jag nästan ingenting !! jag hade fotbad, rakade mig från tå till topp (händer bara 2 gånger om året), hade ansiktsmask (kattorna var rädda för mig) och jag bara njööööt av ensamtiden.. okej, jag är ensam ca 15 timmar utav dygnet varje dag varje vecka & varje år men ja jag njöt.. haha..
igår var jag & Felicia på 60 års fest & serverade drinkar :) tur jag hade henne då jag bara vet dom drinkar jag dricker.. men födelsegrisen & frugan var nöjda :D
det var frestande och se all alkohol för jag gillar alkohol ju.. (bilden fick gubbar på mig & Felicia då jag ser ut som en bäver och jag vet inte om jag fick lägga upp på Felicia)
var även taxi till pappi, jenny & Anders dit & hem.. pappa & jenny höll på att glömma och säga grattis... eller ja pappa iallafall, haha.. men bättre sent än aldrig ;)

nu ikväll har jag varit oss famo & ätit stek med henne & challe :)
fick clearasil & jordnötter av challe hahahah !!! och en rullgardin..
av famo fick jag pengar.. de är som famo säger, "du får pengar så du kan handla vad du vill för man vet aldrig vad man ska ge dig". och nej jag håller med, jag önskar mig inget, jag känner att jag har allt jag vill ha & behöver.. av pappi & jenny har jag önskat mig nya sommardäck, 1 däck dock, jag fick 2 nya i sommar
och ett vill jag betala själv, så får väl se om jag får de & en god middag, haha :)

nu ska jag krypa ner i soffan, imon börjar jobbe veckan & på onsdag börjar skolan.. blööh, NO BOYFRIEND NO PROBLEM.. eller? aw nej, jag saknar det jag med.. ibland.....

ha de fint alla :)
poss!

knäckte min högra nagel när jag öppna en flaska igår.. mina naglar betyder mycket i mitt liv då jag
tycker mina fingrar ser ut som bebis fingrar utan långa naglar...

ikväll fick jag dricka vin, nomnomnomnom !!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Skapa flashcards