Alla inlägg under april 2012

Av emma - 28 april 2012 11:33

 


oj vad dålig jag har varit på att skriva, ajja. har väl fullt upp ;)


igår var jag & kim oss pappa, vi skulle dit för att hämta sköldpaddorna, äta och fixa till barnkalaset.

vi åt och fixade barnkalaset, men vakna imorse och kom på att vi hade inga djur med oss hem. haha lyckat!

ska dit vid fyra å hämta dom, efteråt lämna kim i hässletown å sen hämta upp mamma, som ska sova här tills imon :D

hihi, lovely <3

imon ska vi även till bumark med hubbe och hans snopp (y)


nu ska jag städa,  


poss   

Av emma - 15 april 2012 13:55



i fredes var jag på banken i ktown, sämsta ever! dom spelade ju skit dålig musk där!?!?!? blää,

tur man inte betalade för att gå in hihi..


låten - smoke weed everyday med snoop dogg, har fastnat i mitt huvud totalt! <3


åååh snart måste jag börja fixa mig. jobb 16-22, känner inte ALLS för det   

men det är vägen dit som är jobbig, sen när man väl sitter där kl 16 så är kl helt plötsligt 22 (y)


possssssssssssss   


Av emma - 9 april 2012 20:52

 


idag har jag gjort klart talet till nationella i svenska. känner mig jätte stolt, MEN kommer inte över 4 min. BAJS!!

annars har jag bara chillat [;

och imorgon ska jag vara busig, jag ska vara hemma ifrån skolan..

har en lektion, och den består utav film. hmm, nä! dumma emma, menmen [:

kom på precis att detta är mitt sista påsklov.. snyfft   


ikväll har vi ätit gott, muuuums!

nej nu chilla vidare och sen bb.


posssss   

Av emma - 8 april 2012 22:23

 


GOKVÄLL GOKVÄLL !

måste börja med att jag är jäääääävligt glad över att marcel åkte ut ifrån bb, - hatar mobbning!


nu såå, idag har jag solat. och när jag låg å sola upptäckte jag att mina naglar blev självlysande, varav bilden i mitten, haha!

idag har jag även fixat mitt löshår, fick ju färga det för det var gulare än mitt eget. MEN ! nu visar det sig att det blev ljusare än MITT eget. GAAAAAAAAAAH CAAAAAAAJPE! 

oooooch nästan sist men inte minst! hjälpte jag även kim med att tona rutorna på bilen, sigge var oxå med. men han tröttna och somna i framsätet. hihi min lilla sötnos!


ikväll har vi mysigt och krängt kinamat, muuums!

nu kollar vi på skräckfilm, wäääy!


possss   

Av emma - 7 april 2012 15:54

 


nu ska jag på kalas oss min söta lillasyster thea som fyllde 5 år i torsdags. - i love you!


possssssssssssss   

Av emma - 7 april 2012 11:29



först så väckte kim mig vid 4 imorse å sa att han inte kunde sova, jag yrvaken somnade om direkt.

sen väckte han mig igen vid 6 å sa att han nog fick sätta på vinterdäcken, jag bara hmm varför?

jo då bad han mig titta ut, jag reste mig å kollade ut.

trodde fan jag skulle svimma.

SNÖ IGEN??????? GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SKJUT MIG  

jag vill ju ha sol så jag kan ligga å steka å bli brun till studenten  


poss     

Av emma - 6 april 2012 21:44

 

HEEEEEEEEEJ HEEEEEEEEEEEJ =D

idag har jag solat, städat, tvättat, färgat hästhåret, lagat mat, diskat och nu chillar framför teven. väldigt mycket på en dag må ja säääga! imorgon kommer kanske petra hit [: och sen senare blir det kalas för min lillasyster thea som fyllde hela fem år igår. tiden går fort, alldeles för foooort!


förresten, vad tycker ni om elmia?

vill ni veta min åsikt?

- tråkig "mässa" (eller vad man nu ska kalla det) med lättklädda kycklingar som går runder och kvackar! 

tack för mig.


posssssss   

Av emma - 5 april 2012 23:49

ligger i sängen och myser med kimsan och sigge. köpte 3 nya skor idag, bla. ett par till studenten (: wiie! sedan var jag & kim å köpte rullgardin till sovrummet ihopp om att kunna sova längre än till 9 på helger, haha! nej nu säger jag godnatt! posssss

Ovido - Quiz & Flashcards