Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av emma - 7 augusti 2012 00:35

heeeeeeeeeeeeey !

sitter just nu och funderar på vad jag ska skriva.

känns som om jag är tom :0

 

började jobba 15.45 idag och slutade 22.30

ganska roligt ändå, men trött va jag :[

efteråt träffade jag sophie, så kom nästan precis hem hit [:

det va kul för vi har bara setts två gånger sen studenten..

och vi va ganska nära varandra! men vi har alltid

något att prata om haha [:

nu ska jag sätta på dear john igen, för somnade ifrån den igår..

sorlig film, men går ju igenom en sorlig tid just nu [; ]:

ouf, jaja. bakom hörnet väntar en ljusare tid!

godnatt på er [:

 

   

 

- you can't bring back the past.

it's gone..

all you can do is let go,

move on and make better

memories for the future !

Ovido - Quiz & Flashcards