Alla inlägg den 1 januari 2013

Av emma - 1 januari 2013 17:18

god kväll gott folk :]

dagen/kvällen & natten igår va magisk!

begav mig till ktown, till jenni, stoffe & fidde. hjälpte till med maten samtidigt som vinet rulla runder i kroppen.
vid 5 kom Anna, Johan & Linus !
då blev de mat å bra sällskap !
vid 9 tiden kom även Ellen :]
vinet å baja päronen bara åkte runder i mig haha :]
vi åt någon sorts kyckling gryta med hassel & sallad. den va väldigt god!
efterrätt blev hallonmousse :] mums.
alla va fina å glada :]
jag skada mig på två ställen så hade blod på benen och i sängen, mys!

redan vid 10 rullade tåget till hässletown, vi yrade runder där sen inträde på Harrys å sen ut på torget vid tolv slaget. fick bara 3 bilder sen dog min cepe mobil! så ska lämna in den på lagning :@

efteråt blev de harrys, goooda drinkar & massa dans å massa vänner!
de va jätte skoj :]

pizza häng med folk men
jenni, stoffe & fidde stack vid 4 så nu ligger jag utslagen i soffan med mina bebisar, enormt förkyld! men ska nog plocka undan lite sen baaaada :D

jobb imon ju :]
är iallafall super nöjd över allt som hände igår!
tackar alla som va med :D <3

om 10 dagar blir jag 20 år & om 11 dagar sticker vi till GC <333

ha en god fortsättning!

poss E.

Ovido - Quiz & Flashcards