Alla inlägg den 29 januari 2013

Av emma - 29 januari 2013 01:44

hejsan :]

skulle bloggat den 28/1 men har haft fullt upp :D men vi låtsas att de fortfarande är den 28 :]

idag fyllde min pappi år :]
han är min förebild och självklart älskar jag honom!
på lördag ska vi firas tillsammans ute oss dom :D myspys.

idag handlade jag och challe dop present till milo som döps på söndag :]
present till pappa & jag handla present till petra :] hon fyllde i december men bättre sent än aldrig ;] ?!
dock handla jag lite för mycket på systemet..... så får hoppas jag blir miljonär dom närmsta dagarna :]

ikväll blev de fika oss petra & milo.
myyyyyssss! petra fick oss att bli medlemmar på badoo så mobilen plingar i ett.. de är nog inget för mig då jag redan har en man.
(japp en man, han är rik å en stor artist, vill bara inte avslöja honom för han vet inte ännu att vi är gifta)
men japp ;]
sen film med charls å kattorna.
siggelina är lite kåt ikväll, ganska dryg men hon ska allt få sin p-pilla imorgon :] bara hon inte hoppar på människan som kommer hit imon :0 !!

ajja, idag har varit en ganska B dag för mig. ja jag har kommit över mitt ex, annars hade jag inte kunnat vara med andra idag. men iaf, vi skulle haft 3 år tillsammans idag. så ni kanske förstår mig lite iaf !

STOOOORT GRATTIS TILL JENNI & STOFFE SOM BLIR SAMBO DEN 1 MAJ ! älskar er <3
(positivt för mig för de är ca 10 mins gångavstånd mellan oss) wääy!

är själv sugen på å flytta till en bättre lägenhet... får väl spana runder :D

nu sussa så naaaaatti.

possen&kramen

Ovido - Quiz & Flashcards