Alla inlägg den 21 januari 2013

Av emma - 21 januari 2013 00:25

tja tja, hejhej, hola hola!

saknar gc så sjukt mycket!
jävla 19- inatt, hyyyyyyy :[

hämtade ju mina bebisar igår & mamma följde med hem.
tog 10 timmar sen va jag tvungen att röka, blev jätte irriterad för ingenting igår så min pappa som är mega emot min rökning fråga va de va och jag berätta att jag skulle sluta röka idag (igår) men då sa han till mig att jag skulle gå ut å blossa å sedan försöka trappa ner. så ska försöka ! bara rökat 4 cigg idag ! så känner mig bra ändå.
ska och vill sluta !!!!

thea blev ledsen/arg igår när jag sa att jag aldrig kommer åka skidor igen!
hennes idé va att jag skulle följa med när hon å tuva gick på skidskola och sedan bli ihop med skidskol läraren!
haha, 5 år och redan klok ! finisar <3

min säng va mega skön inatt, loooove :D hade siggelina bredvid mig såklart <3

jag älskar delfiner! tycker dom är riktigt fina, så i gc hitta jag navel piercing på delfiner så den blev min! fin va?

idag har de varit handling, städning, tvättning och mys med moderkaga!
älskar dig mammi <3

även fixat till naglarna, till och med mina små syskon kan måla naglarna bättre ! haha :]

nu ska vi krypa ner :]

ps. tror jag träffat världens snällaste nörd!

possssss godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards