Alla inlägg den 8 februari 2013

Av emma - 8 februari 2013 22:43

hej :)

idag blev de maaaxi med petra & milo, handlar alltid mer än vad jag ska menmen. kattorna fick mera leksaker! (som om dom behöver de?)

efteråt fikade jag med världens bästa famo och världens finaste syskon :]
älskar mina prinsessor <3

ikväll va de jobb.. och heeeela helgen 7-22. kul nej.. jag har mått otroligt illa ikväll så de känns som om jag ska spy vilken sekund som helst...
så därför ska jag sussa nu å hoppas på att må bättre när kl ringer 6.00

godnatt peeeeeople!

Av emma - 8 februari 2013 02:23

haaaaaaaj alla :]

inatt när vi la oss så fick jag något i ögat, fråga mig inte vad men något iallafall som fick mitt öga att svullna upp å bli rött.. de va irriterande !! sov sådär inatt, förlåt Kim inget menat till dig haha.. men vaknade ca 5 ggr av ögat ! intressant? jepp.
imorse va ögat värre jag kände även att de va något i ögat, så jag ringde pappi om råd. han sa jag skulle ringa doktoooooorn så de gjorde jag :) fick en tid vid halv 2 så jag kunde spola ögat.. men jag va lite rädd för de där så jag hällde i min linsvätska i ögat, pillade med tops å hade mig. efter en stund gick de väck å jag blev lycklig! sparade dom där hundra lapparna till lite kattmaud istället :]

idag har jag städat å tvättat, vårt torkrum suger så all tvätt hänger såklart i sovrummet.. hejhej tvätten !

ikväll va jag ute och gick en motions runda med petra, milo & turi. härligt :]
även druckit kaaaafffe å kollat film !
bara så ni vet :]
pappi skickade en bild på lilla faxe, å det lilla kålhuet till hund. men älskar han ändå :']

nu ska vi sussa!

natti :) poss

Ovido - Quiz & Flashcards