Alla inlägg den 22 februari 2013

Av emma - 22 februari 2013 22:49

hajhajhajhaj :]

idag va bästavän här å fikade å myste, vaktisarna va oxå här för å checka sovrummet å hallen som blir om målat på tisdag, även elementet som inte vill funka så har ganska kallt i sovrummet. blö.

ikväll började mitt 32 timmars jobbpass, alltså upp 6 imon bitti å jobba till 22, älskar verkligen det :]

fick även reda på en grej ikväll, hemlis! men jag är lite glad åt de faktiskt :']
hahaha caaaajpe!

nu ska vi sussa, inget liv denna helgen så natti !
poss

Av emma - 22 februari 2013 00:41

heheehehehrheeej!

läget?
idag vaknade jag vid halv 2, sjukt? japp! men laddade upp inför helgen ;] hähähäääää. idag har jag lekt med petra å milo :) efteråt lekte jag med Sophie, de va väldigt trevligt!
efter Sophie lekte jag med en människa som jag inte får avslöja för den människan tycker de är pinsamt att jag lägger ut en bild på hennes fågelbo till hår... älskar dig oxå!
chillat lite med mina kattor med.

jag brukar ofta ta kort på mig själv, speciellt i spegeln med uppknäppta byxor, brukar leka gris, pilla mig i näsan å sånt som normala människor gör. och nu ska jag faktiskt sova! så godnatt på er :)

och jag älskar dig mamma, jag är inte död! :) poss

Ovido - Quiz & Flashcards