Direktlänk till inlägg 10 maj 2013

~ jag har gjort en kille bög.

Av emma - 10 maj 2013 00:54

okej, detta har jag tvekat å skriva men vafan det är ganska kul hähä. okeeeeej. för längelängelääääängesen hade jag ähm.. sex.... med en kille, ja ni läste rätt, de va ingen tjej ;) skitsamma! idag är han nog bög. absolut inget fel med bögar, men kan ni förstå hur jag känner de? hahaaaa. han såg inte mig osminkad så den delen kan de inte ha berott på. taaahahaha ja jag vet inte. men ändå? låter de inte kul? eller nej? tänk vilken diss ändå mot mig, "jag låg med Emma & upptäckte att jag var bög" !!! haha hjälp. fast jag vet ju inte om han är bög? jaaaaaja nu vet ni de :D snällt av mig å dela med detta va :]

menmen idag lekte jag med petra, milo & Ture :] efteråt gick jag till jenni, stoffe & doris :] tills slut va jag ute och gick hässletown runt med sophie, efteråt stack vi upp till maria på te & cigg :]
nu ligger vi i sängen, jag ska plugga å dom håller på att döda varandra :]

naaattti pooooosss
(bilden på mig är röd för de betyder hur hemsk jag är som skrev ut detta ;])

 
 
Ingen bild

upprörd

10 maj 2013 13:36

kan inte låta bli att poängtera hur extremt kränkade den här texten är mot homosexuella! tänkte egentligen lämna det där men kan inte låta bli att säga att 1. det är inte så att man vaknar upp en dag och är bög som du antyder på i texten. 2 "absolut inget fel med bögar, men kan ni förstå hur jag känner de?" blir så trött på människor (oftas hetero, såklart) som på något sätt antyder att det är deras rätt att godkänna homosexualitet och för det andra, nej, jag kan inte förstå hur du känne, skulle vara tacksam för ett svar!

emma

12 maj 2013 00:49

för det första så var detta mest en kul grej. för de andra jag har absolut inget emot bögar då mina två bästa killkompisar är det ?! de jag mena med "hur tror ni jag känner mig" va
mest en pik mot mig själv, inte att jag äcklades eller någonting. bara att man får känslan av att "oj de va nog pga mig han kom på sitt jag" och sen ligger se jätte mycket i bakgrunden som reflekterar varför jag tror han är de så nej jag tror inte att han vakna upp en dag å bara "wow". så kränkande kan jag inte hålla med dig om och jag antyder inte ett skit !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards