Direktlänk till inlägg 25 oktober 2013

~ konsten att kunna ljuga.

Av emma - 25 oktober 2013 02:03

hejsan [:


låt se, igår kväll kom pappi och comp hem från GC.

jag har hjälpt till att passa hundarna och kattorna med challe.

full rulle ! min gamla katt sigge bor ju där ute. fin är han!

faxe har hoppat på mig en massa, så har 28 blåmärke på höger

ben just nu.. jätte fint!

men finaste av alla blåmärken var det jag fick förra

året när jag klämde mig.

thea flög upp i min famn och berättade alla detaljer.

hon sa även att hon hade saknat mig,

tänk att en 6 åring

säger något sånt fint till en.

självklart sakna jag henne oxå! och alla andra [:

hon hade gjort fina flätor i håret, väldigt fin va hon.

tuva hann jag inte se för hon gick raka vägen in till sängen [:


igår besiktigade jag min bil oxå..

ni höll inte tummarna ordentligt

för jag fick 7 prickar.

sjukt irriterad var jag på dom och på min bil.

dom kollade verkligen minsta jävla detalj!!!

sen ni vet när dom tar bilen, tutar och kör en runda?

då säger den ena : han tog nog en lång runda för det

är en fin och intressant bil.

mitt stela svar tillbaka: verkligen inte.

jääääävla rumpor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


idag följde jag med när petra skulle göra naglarna.

passade och lekte med milo under tiden [:

kollade även färger till mig själv :D !!

efteråt stack vi hem till dom och fikade och firade milo.

han fyller ett år på lördag. helt sjukt!?

minns fortfarande dagen då petra ringde till mig och sa

att hon va gravid. och minns den morgonen jag vakna upp

och hade ett missat samtal 01.20

det visade sig vara petra som hade ringt för att berätta

att en fin pojke med namnet Milo var född.

tänk att jag fick bli fadder till honom !

ska lära han massa hyss [; eheheh...


nu ska jag krypa ner och kolla på PLL igen..


fyra snabba frågor :

1. vet du vad kärlek är?

- jag tror inte någon vet det. för det jag kalla för kärlek mellan mig

och mitt ex för 2 årsen kommer ju inte vara densamma

som den kärleken jag får med min nya?

fattar ni?


2. vem saknar du mest just nu?

- dom som lämnat mig och bevakar mig

ifrån himlen just nu.


3. vad önskar du mest?

- att min familj alltid kommer vara friska.

att jag kommer bli fri från astma och allergi,

att jag kommer få tillbaka min "normala" syn

en vacker dag.

att jag aldrig kommer hamna i skulder som jag aldrig

kommer kunna betala tillbaka.

och att min framtida man kommer dyka upp

inom en snar framtid [;

(vill ha barn om ca 2-3 år)

hihi.........................

 

4. har du någon gång varit otrogen?

- ja.


P&K

 

             

 

och här har det börjat läka :D

fortfarande kvar bitar av blåmärket.

 

   

 

 

låt tips :

en låt som är *gammal* men som fastnat i mitt

hue är - Talk dirty med Jason Derulo ft. 2 Chainz.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards