Alla inlägg den 12 juni 2013

Av emma - 12 juni 2013 02:34

hej :]

nåjaaaaa idag blev de stor städning i lght, sedan fix å sen kom famo på mat :] efteråt följde jag henne hem, hon är den mest speciella personen i mitt liv och jag bär alltid med mig henne, var jag än går!
Jenni plocka upp mig å vi driva hem till dom. skulle egentligen PW men vi valde kaffet istället.. skulle baraaaaa va där till 8.. men dom skjutsa hem mig vid halv 12 hähä.. alltid lika roligt med dom :)

nä nu ska jag klaga på folk som "spelar".. inte fotboll eller så men ah spelar ;] vissa tycker de är roligt att spela spel med andra hjärtan, tro dom är något större fast dom bara är svin, osv. något jag oxå stör mig på fortfarande är personer som inte svarar på sms :) åh Gud jag glömde svara å blöblöblöööööö! när man vet att personer sitter med telefonen 24/7 ?! hm ajja, extra roligt när man har de där på "läst 02.46" ;] nej jag orkar inte klaga mer ikväll. längtar till helgen, kommer bli awesoooooome :]
saknar GC :[
å pynta naglarna oxå x)
godnatt...
hej mamma :D

~ treat me like a queen, and i'll treat you like a king. treat me like a game, and i'll show you how it's played.

Ovido - Quiz & Flashcards