Direktlänk till inlägg 8 september 2014

~ ingen emma..

Av emma - 8 september 2014 23:13

uuuuuush!
denna dagen har bara varit ush !!
vaknade igår med skalle värk. tänkte att jag var kanske lite bakis.. vaknade imorse som om någon satt på mitt huvud. tar aldrig tabletter när jag har ont i huet men idag var jag tvungen.. precis innan jag skulle gå till skolan märkte jag att tabletten jag tog ej hjälpte, tog en till.. väl i skolan, huet dunka fortfarande, tog en tablett till.. väl på jobbet, huet dunka tog en tablett till å två gånger till !!! ingen tablett har hjälpt idag så nu ligger jag i sängen nästan gråtfärdig !!
och inte nog med det, någon jävla idiot jävla pucko kuk har tagit ner å skrynklat ihop min "rädda oss vid fara" lapp å slängt i trappen. så nu limmade jag dit fanskapet !!!!
säkert elefanterna där uppe som blev arga för jag bad dom hålla käften ! ja de gjorde jag!! för varje jävla natt mellan 1-2 börjar dom bråka å stampar osv. okej jag sa inte håll käften, jag sa bara åt han att om dom kunde sluta bråka på nätterna å gå lite tystare... dålig granne jag är..
ush nej fy!
jag har märkt att jag är inte mig själv längre.. jag orkar inte vara glad alltid.. jag orkar inte yttra mig längre. jag känner mig konstig? typ... deprimerad? ja jag vet inte.. jag känner inte mig som emma längre.
så jag hoppas att något roligt snart händer i mitt liv.. men de gör det ju! men jag tycker knappt något är roligt längre? blööh.
godnatt

~ big NO.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Skapa flashcards