Direktlänk till inlägg 2 november 2014

~ fest, tand, tumme & inbrott!

Av emma - 2 november 2014 20:24

hejsan :)

veckan som gått har varit full & åter full..

skolan i måndags, sen hem och plugga. i tisdags jobba jag extra, var även på kyrkogården och gjorde fint till farfar <3
onsdags jobb.
torsdags, skolan 8.20-11.00 sedan brandutbildning 13-16 sen jobb 16-22.30 och den kvällen var rörig så var inte hemma förrän efter 11.
fredags möte med lärarna sen frissan & sen hem och städa och fixa. jenni hjälpte mig med p&p nya klösträd :)
igår kyrkogården igen med famo för att tända ljus till farfar :) sedan fix, sen kom tjejerna hit å drack lite sen stack vi till infinity och åt, sen bowla vi och sedan drack vi lite här sen blev de utgång :) [många sen] jag var den enda singeln utav 9 tjejer så de kändes ju kul.. HAHAHA !

idag vakna jag och mådde bra :) inatt när jag kom hem plocka jag undan allt å städade :) ringde mamma vid halv 2 och samtidigt gick jag ner i tvättstugan å la in tvätt.. kollade även snabbt inne i förrådet och upptäckte att jag hade haft inbrott där. blev så jävla irriterad så gick raka vägen upp & ringde polisen. haha ja, dom noterade det och bad mig sedan gå ner för att kolla om dom hade snott något. samma veva prata jag med Peter, mammas kille. och när jag lyfter på en filt ramla 2 minnes kort ut som är ifrån ps2. då slog det mig. var fan är min feta blåa Ikea kasse full med ps2 spel, sims spel, 5 konsoler & mina 2 ps2 "apparater", sing star grejorna, tavlorna och en jävla massa andra grejor ?? helvete va arg jag blev så Peter fick höra en jävla massa svordomar! ringde polisen igen sa vad jag saknade och vi räknade ut att de är saker för värde 7000-8000 kr borta ! helvetes jävla skit :@ ja jag vet att man inte ska förvara såna saker i källaren men varför inte ?! de är förfan mitt förråd och ingen annan jävel har där och göra ! FAAAAAAAAAAN. och sen är jag ännu argare på mig själv. flera månader har jag sagt till mig själv " ring nu och teckna försäkring" japp. dagen är kommen och det är försent ! för nu är där inget mer utav värde där nere. jo mina julgrejor om de nu är något för dom.. dom har inte förstört något men dom har även vändt ut och in på en låda full med foto osv, och tagit lådan ?! men inget annat som låg i lådan? undra vad dom skulle med den lådan till? kostar väl 39kr på Ikea så dom hade väl kunnat köpa en egen?? jävla arg är jag och de är så äckligt för nu vet man att där är några svin i källaren när man sover ?! eller är vaken? mitt på dagen kanske ? men nä fyfan !!!! dock hade dom gått igenom allas förråd denna gången. känt mig så lugn för varit inbrott där 5-6 gånger vad jag fått höra men aldrig varit inne i mitt.. jävla svin. hade seriöst kunnat skjuta dom i tån eller något ! ser jag mina saker på blocket eller något så kommer jag ta tag i det själv och hämta hem mina saker !!!!!

nog med det. FAAAAAAAAAN!!!
igår på bowlingen knäckte jag såklart min tumnagel, helvete vad ont de gör! den knäcktes nere i "köttet" så är så öm. kan inte ens torka mig med den handen så vänstern får duga så länge.. ännu en anledning till varför man inte ska bowla. kom på 5 plats utav 8 så helt okej hahaha.

vakna även och titta mig i spegeln och upptäckte att jag saknar lite av min framtand ?! en lagning som jag gjorde för 2 årsen har gått sin väg. så är jag tyst vet ni varför..

är såååååå trött på livet just nu så de är deprimerande. när ska turen vända?!

haha jo en sak till.
ett tag nu har jag märkt att vid vissa tillfällen kör de en bil här utanför och "gasar" lite extra.. efter många om & men och lite sökningar visar det sig vara mitt ex ?? så jag skrev ett fint sms till honom där jag även lade till "vad får du ut av det" ? och ja, vad fan får han ut av det? haha pinsamt ju!
så nu har jag delat med mig lite roliga saker :)

nu ikväll har jag varit arg, men har ändå lyckats lämna in alla läxor för denna gången.. puuh nu ska jag diska sen krypa ner..

poss

jag & min klänning syntes på bowlingen iallafall.

okej jenni, mysigt med skon?

panda gillar trädet ;) dock kommer han inte in i "kojan" och när han lägger sig i den runda skakar hela ställningen..

såhär såg mina & karros likör 43 shotar ut :) blanda alla på en och samma gång, för de gör dom ju i magen ;)

mina naglar som äntligen börjat växa ut igen..

tummen ner för mitt liv just nu..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Skapa flashcards