Direktlänk till inlägg 6 november 2014

~ alkohol.

Av emma - 6 november 2014 23:22

häääääy :D
läget ?
med mig är det hyfsat bra :)

idag var jag i skolan & lärde mig ta blodtrycket. de ca intressant men de blir rörigt i Emmas lilla hjärna... men övning ger färdighet :D !!

efteråt blev de lunch på farozon med pappi, famo & challe :] nomnom !

sen hem & plugga lite, somnade dock emellan... var oss tandis idag och slipa till min tand :E nu ser den nästan likadan ut som den andra, lite halv snygg sådär men var tvungen och fråga min tandläkare "va sa du?!?" när han sa att jag fick de gratis :0 heeelt chockad blev jag.. haha..
sen hem & sedan kom challe lite. han fick en tidig julklapp av mig, ett par hörlurar.. nu får vi se hur länge dom håller.. han har nog haft 50 såna på ett år medan jag haft mina i snart 4 år?! människor !!! haha..

nå. vad ska vi diskutera ikväll?
haha jo just de! alkohol..
hur påverkas du utav alkohol? jag själv? jag påverkas olika mellan gångerna. jag tänder iallafall på alla 4 cylindrar när jag är alkohol påverkad medans jag i nyktert tillstånd kanske bara tänder på 2... men iallafall ! jag har varit med väldigt ofta om vänner som visar sina riktiga jag men dagen efter är dom precis som om ingenting har hänt ? mycket lögner kommer fram, sanningar, förnekelser, och ja Gud vet allt. klart jag med slänger ut de där ur min käft, men dagen efter ber jag iallafall om ursäkt eller står jag får det jag sagt?! men ja, vi ska ju inte skylla på alkoholen. folk som är otrogna på fyllan? aha.. jaja :D hihi
jag gillar alkohol, inte allt men jag har mina godingar. och ja de sätter spår i huet men jag har aldrig varit otrogen på en fylla. för varför? och sen kan jag tycka att om man gör de på fyllan, varför skulle man inte då göra det i nyktert tillstånd?
mja ja jag vet inte..
blir vi dumma i huet av alkohol?
äh.

nu ska jag sova :)
natti :*

och så har vi min nya vän. hans sms får mig att garva?! beror de på att han är lika störd som mig?

~ just because you miss some one dosen't mean you need them back in your life. missing is just a part of moving on.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards