Alla inlägg den 15 juni 2014

Av emma - 15 juni 2014 01:08

hellu (:

igår, fredag var jag med Jenna & Bettan å plocka jordgubbar. nomnom :D
på kvällen var jag & robin ute oss pappi å familjen å hälsa på. thea & tuva visade sin nya kanin, stefanie tror jag den heter.. fint (:
träffa även min Sigge som blivit stor mise <3

idag blev det skopunkten med jenni & stoffe. så är 3 skor rikare nu :D WOOP !!!
nu ikväll har jag och vicky varit oss karro :) det blev pizza, godis, vin, magic Mike & 21 jump street :)
vicky somna dock efter 1 filmen så jag och karro fick sitta å skratta själva (; men de va skoj tjejer !!

nu ligger jag i sängen och ska sova. kattorna lever loppan genom att ha race mellan sovrummet å tv-rummet ! skoj..

äntligen fått långa naglar igen!
HAPPY :D

natti.

~ bära eller brista ?
ska hjärtat bestämma eller magkänslan?!

Ovido - Quiz & Flashcards