Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av emma - 19 augusti 2014 22:13

haaaaj :D
vaknade vid halv 8 imorse,
vid 9 stack jag till tandis.
lycklig tjej, INGA HÅL :D
yääääääy !!!
efteråt stack jag till famo :) efter många om och men bestämde famo sig för att vi skulle till
Ikea ! så Ikea idag med famo (:
efteråt svängde vi inom gammelfarmor som fyller 95 år på torsdag :)
pigg å gla som vanligt <3

när jag kom hem hade min hälsopedagogik bok kommit så satte igång med lääääxan :D
sen kom Sophie (;
nu sitter jag och kollar PH.
haha ja vi får de hur denna säsongen går!

20 frågor :

1. hur gammal är du om 5 år?
- då är jag 26 år.

2. hur lång är du?
- 1.60

3. vad står de i ditt senaste sms och ifrån vem?
- Ojdå vad den lös upp????inte precis ett barnrum mer som en gammal porrklubb haha??????
och de va ifrån min mamma..

4. när såg du senast din mamma?
- jag såg henne senast den 5/8.

5. när såg du senast din pappa?
- honom såg jag nog förra helgen.

6. sover du med eller utan kläder på dig?
- helst utan, men fryser jag har jag världens lager kläder på mig!

7. hur många kuddar har du i sängen?
- just nu, 4 stycken (:

8. vad dricker du till frukost?
- äter ingen frulle så inget. eller de får nog vara kaffet isåfall (:

9. tycker du om kaffe?
- puuh, en dag utan mitt morgon kaffe å jag kan nog ha ihjäl någon :D

10. vill du ha barn?
- ja.

11. har du någonsin åkt ambulans?
- ja.

12. har du någon gång testa narkotika?
- ja. skulle känna kicken som alla andra, testade 2 gånger sen gav jag upp!

13. vad var det senaste du stoppade i munnen?
- haha, vill ni ens veta det?

14. vad har du för ringsignal?
- prayer in C !

15. kan du byta olja på bilen?
- paaaahaha! nej, kan knappt fylla på olja haha..

16. dansar du i bilen?
- kommer de en bra låt och jag är på bra humör så absolut :D !!

17. har du haft sex med någon på offentlig plats?
- jepp..

18. har du köpt ut alkohol till en mindre åring någon gång?
- ush ja..

19. äger du en korsett?
- inte en, utan två!

20. kan du simma?
- jag kan nog de ja, men varje gång jag ska simma blir de hundsim...

poss!

~ min rosa nya lampa som mamma tycker liknar en porrbelysning.. hahahaha

Ovido - Quiz & Flashcards