Alla inlägg den 28 januari 2015

Av emma - 28 januari 2015 17:03

min fina hamster skrållan har jag idag fått begrava..
mina småsyskon har lånat henne knappt en vecka och inatt såg deras hund chansen att slita upp buren och ta henne.. möttes av en bur som var uppsliten, skrållans saker överallt, hennes bo upp & ner. letade efter henne i hopp om att hon hunnit springa och gömma sig men fann henne i hunden säng.
det gör ont i mig av att se hur hunden har kämpat för att få upp buren, rivit på skrållans bo och sedan fått ut henne. det är ett litet djur med ett litet hjärta, men för mig kvittar det. hon var en familjemedlem till mig..
det gjorde så ont att se henne en sista gång och sedan gräva ett hål. en olyckshändelse kan alltid hända, men detta kommer ta tid, att förlåta mig själv..

sov gott min fina skrållis <3

Ovido - Quiz & Flashcards