Alla inlägg under februari 2012

Av emma - 6 februari 2012 19:51

idag fyller min bästa famo 73 år, stort grattis till henne  

skulle egentligen till skolan idag, men bil jävlen ville knappt starta imorse så

stod mitt ute i igenstanns å glodde. aup!

ringde famo och vi bestämde oss för att driva till IKEA  

så jag, famo och charls körde dit och blev några hundralappar fattigare..

wiiie!

nu har jag tänt alla ljus i huset och myser med sigge   framför teven.


poss  


(funkar inte ladda upp bilder, mitt internet + data är cepe!)

Av emma - 5 februari 2012 21:50

var igår och blev sminkad av Caisa som ska bli make up artist!

var intressant, hon tipsa även om en sida där det fanns billigt smink,

så beställde sju olika smink-grejer igår för bara 140 kr!

jätte billigt & bra!!


poss   

Av emma - 5 februari 2012 13:42

jag har tänk längeee på att börja blogga.. jag älskar att skriva ut vad jag gör, vad jag stör mig på, mina åsikter eller lite av allt möjligt ! i min blogg kommer ni nog att få se massa av bilder, ni kommer få vara med när jag är sur, irriterad, arg, ledsen, glad, lycklig.. hum, ja allt!

hoppas min blogg blir lite läsvärd iallafall  









ha det fint   


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards