Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

det löser sig !

Av emma - 8 augusti 2012 11:11

"det löser sig" är något min pappi alltid säger.

kvittar vad man säger så blir svaret alltid - det löser sig.

och saken är att han alltid har rätt oxå! lite störigt haha.

önska att om jag sa "det löser sig" så löser det sig!

men tyvärr inte..

ex. på vad min pappa säger det till är:

 

- finns en köplägenhet vid famo, 100 000 kr ska dom ha för den.

mitt svar: hur tror du att jag ska ha råd med det?

- det löser sig emma!

 

behöver nya däck på bilen.

- det löser sig.


min bil är cepe nu, vad ska jag göra?

- det löser sig!

 

var ska jag flytta någonstans?

- det löser sig

 

vad ska jag göra av min katt?

- det löser sig

 

hade jag sagt att jag hade varit döende eller något så hade han bara,

- det löser sig !

 

hahah, älskar min pappa!

du är den bästa.

 

 

 

- 5 lies that girls tell:

1, i'm fine

2, i'm not jealous

3, i'm over him

4, sure we can be friends

5, it's okay!

 
 
Norska Enja

Norska Enja

11 augusti 2012 23:28

Haha! Vi har då identiska pappor, fast min kör med "det fixar sig" mer ^^. Tycker han är bäst ändå jag med ;D
(Råkade ramla in på din blogg genom "trafikkällor" XD)

http://www.norskaenja.bloggplatsen.se

emma

12 augusti 2012 14:34

hahaha vad roligt :b !!
ja pappor är alltid bäst =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards