Alla inlägg den 23 juli 2012

Av emma - 23 juli 2012 10:25

sitter på balkongen och rökar, tänker & ler! och jag hoppas jag får den, annars knäcks jag på mitten igen !!!!!
vad fan pratar hon om? ja det får ni se mohaha! störd...
idag skulle jag egentligen träffat sopppphie, men det kan jag inte alls, 2/3 av alla mina saker har bosatt sig i famos hall & i sovrummet där jag får sova! måste slänga massa skit å sortera kläder jag ej använder sen upp på vinden, jag dör !!
imon ska jag nog träffa petra ! beror på hur långt jag kommer idag ! gråter bara jag ser all skit!
jag hade ju varit snällare !!!
menmen !
ikväll jobbar jag igen, plågsamt men jag klarar mig (:
LÄNGTAR SOM FAN TILLS TORSDAG!!!!!
hejdå

.

Av emma - 23 juli 2012 00:25

- jag vill kunna gå vidare och släppa taget lika snabbt som du gjorde !

Ovido - Quiz & Flashcards