Alla inlägg den 28 juli 2012

Av emma - 28 juli 2012 23:27

just nu mår jag inte bra, vilket han inte vill att jag ska göra heller!

jag har funderat till höger och vänster, upp & ner ! jag har bestämt mig..
jag har skaffat mig ett mål som jag ska uppnå, den enda som vet om det är Petra ! och så ska det va tills dagen jag nått mitt mål!
när börjar jag med att försöka nå målet ? jo när jag skaffat egen bostad (som jag hoppas på att få svar nästa vecka) jag ska jobba och slita röven av mig, för detta vill jag! många som hindrat mig ifrån mina mål, men denna gången ska ingen få göra det!
tack för mig, hej !

Av emma - 28 juli 2012 18:13

hääääääj !!!
nu sitter jag oss mammi & challe :]
ska umgås med dom i en vecka nu typ! - behövs!
vi ska äta kräftor ikväll mums!
och imorse när jag körde hit så kom den en bebis älg på vägen! hahah..
mamma berättade oxå att Bromölla ligger precis i gränsen till Blekinge ! blev helt rädd, jag tillhör ju Skåne hahah ;]
fick även en fin gammal klänning av mamma, den hade hon köpt i Litauen för typ 10 årsen!! faaaajnt japp.
nu ska jag duscha å lite sånt!
hajdå..
åå höll på å glömma, jag har me REDAN skaffat ny (: pitbull <3 haha

Av emma - 28 juli 2012 01:36

nu ligger jag i sängen med min nya sängkompis! låter kanske snusk men jag menar såklart bara att sova bredvid!!
mys oss petra blev det, hennes systers katt liknar min bebis väldigt mycket :[ saknar han !!
upptäckte även att alla mina gubbar blev ??? hahah :[

nu kommer vissa tycka att jag är löjlig som lägger upp dessa bilderna, men det skiter jag fan i !! ni tänker säkert
'palla hänga ut honom, palla dom kanske blir tillsammans igen, palla henne' nej palla se bilder på oss känner jag ! jag läste en killes blogg 'konsten att komma över sitt ex' där stod det bland annat att man skulle radera alla bilder som påminner om sitt ex.. jag tog med en stor klump i magen bort första bilden, sen andra, sen tredje osv.. nu känner jag ångest, men jag vet att jag kommer slippa se bilderna och bli mer plågad vad jag redan är..
så ja. vissas åsikt skiter jag i! och hänga ut? tror inte det va!

Ovido - Quiz & Flashcards