Alla inlägg den 10 september 2012

Av emma - 10 september 2012 22:23

idag tror jag att jag är lite bakis, haft ont i huet hela dagen!
eller är det för åskan?!
hahah jaja :]

ikväll blev det jobb, skoj =D
och vet inte när det va senast jag körde raka vägen hem ifrån jobbet,
gaah alltid gjort något efteråt å kommit hem vid 3 på natten.. ouf
men imon ska jag faktiskt med petra å kolla på magen =D wiho ska bli mys'
även ringa ett jobb hihi..

tog ut min tungpiercing idag, jappssss!
varför?
min tunga börjar svullna idag så ska nog ta min 10 eller 12 stav.
men eftersom jag inte fick packa mina saker ifred vet jag ju knappt inte var allt är?! arg :@

nu ska jag sova, godnatt !

Av emma - 10 september 2012 00:28

miiiin säng är mer än bäst just nu!
oooouf aldrig varit så skön innan hahaha..

klockan ringde vid 1 idag, jippi!
trodde jag skulle spy..
famo sa glatt godmiddag och frågade hur jag skulle få av allt smink, hon stod noga å kollade på mig när jag tvättade av de haha, love you :]
hon lagade även världens godaste kött gryta till mig som jag skulle äta på jobbet =D

klockan tickade iväg å helt plötsligt satt jag på jobbet, haha mmm..
när jag skulle äta på rasten gick det väl bra i början, sen mot slutet kändes det som om allt vändes i magen och ville komma ut igen :]
härligt !!

nu ska jag sova tills jag vaknar igen!
jobb imon oxå =D wääyho!
måste ringa å beställa om soffan. så den kommer i oktober och inte december haha!!

tackar för en trevlig kväll/natt & morgon med mina vänner [:

bilder på outfiten, passade bra då inga snusk killar fanns som kunde glo!

godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards