Alla inlägg den 21 september 2012

Av emma - 21 september 2012 17:48

idag va jag oss caisa och gjorde löshåret !
jag satte i det med microringar,
och vill ni med göra de så tipsar jag henne!
hon klipper in det oxå så kanon!!
sparade 5000 kr på det haha :]

efteråt stack jag till Höör å hämtade challe, snäll syster jag är ;]

nu står jag på jobbet =D
wiho!
efteråt blir det film mys!

poss

Av emma - 21 september 2012 01:56

godnatt!

varit oss mamma sen i tisdag kväll.
idag skulle hon plocka ljung,
men ljungen va jätte stor,
till och med större än challe haha mm..
fick mina skor ifrån Nelly idag för va
oss pappi & comp.

kom hem från mamma nuikväll,
skjutsade challe till höör, sen
blev det film mys :]

nu sitter jag i sängen och bränner skivor till min bil haha,
varför köpte jag inte med usb? -.-

nu har jag varit ledig i två dagar,
alltså blir det jobb heeela helgen =D
wäyho.

nu ska jag sova för imon ska jag till
caisa och sätta i löshåret, ME LIKE [:
jag tycker inte att jag är så lik min
mamma.. men alla andra tycker de?!
poss

Ovido - Quiz & Flashcards