Direktlänk till inlägg 14 februari 2013

~ face down, ass up, that's the way..

Av emma - 14 februari 2013 02:41

i like to fuck!
"minns" ni den låten? åh ni som inte vet är jag galen i pitbull. guuud han är verkligen så jävla SEXIG ! hade seriöst kunnat göra vad som för å få träffa han :'] tihi.. men iallafall, den låten är good :D

idag pw jag, duktig :'] vill ju gå ner liiiite till, eller ja gå ner å gå ner, vissa valkar som ska bort ahaha :D
träffade famo, thea & tuva oxå idag, thea fick skriva son auto på min mobil, fett ;D haha..
idag va jenni här oxå :] alltid lika trevligt, bara vår sjuka humor som spelar in ibland men skratta ska man :D
jajajja, ikväll blev de ju jobb :] fick jobba över en hel timme ikväll :/ blä.
men vid halv 12 hämtade jag Sophie för kaffe å tragg, love u!
helgen är full bokad så nice :D

"imon" är de ju alla <3 dag!
stort grattis till jenni & stoffe som firar 3 år idag! inte alls avis på er fina kärlek..............
jag firar iallafall min dag på jobbet men efteråt kommer kimmedimmelimmepimme hit.. för imon är de min "Kim är min bitch dag" och den innebär att vad jag än säger Kim ska göra så ska han göra de! annars blir de straff :@
oh ja Kim, istället för å skriva ut dina hemlisar (som är as roliga) så lägger jag ut dina sms istället :] om du ska vara i mitt liv så va beredd på att jag delar allt med min blogg :'] haha!

paddan är en riktig toakatt, mys!
nu ska vi sussa iallafall så godnatt :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards