Direktlänk till inlägg 23 februari 2013

~ IRRITERAT INLÄGG!

Av emma - 23 februari 2013 23:06

okej mina damer och idioter.
japp just nu är ni herrar idioter, men jag ändrar mig redan imon!
men just nu är jag irriterad på :
- omogna människor
- folk som inte kan svara på ett litet sms
- grannar som sjunger jaaoebkskqöakajaj
- paddan
- mig själv
- mitt jobb
- mitt liv..

ja de jag mest är irriterad på är att min granne under (inte är svensk) har fest å vad lyssnar dom på? jo massa gap musik! inget fel med de men dom behöver fan inte maxa volymen å sjunga för kung å fosterland ! dom behöver ju inte ha alla jävla fönster å dörrar ut öppna heller? GAAAAAAAAAAAAAAH till och med min weed vän (grannen bredvid som rökar å är hög 24/7) lyssnar på bättre musik, okej han spelar samma låt om å om å om igen! men ÄNDÅ!!
men lugn, nästa helg ska jag ge igen 100 gånger värre !!! då jävlar ska jag sjunga CAROLA - FÅNGAD AV EN STORMVIND så jag är hes dagen efter.. ska till oxh med sjunga i trappan ! fett nice puckon.

är irriterad på paddan oxå som vände hela kattpaketet upp & ner med mat å vatten, å självklart ska han leka med de mitt i allt.......
ge mig måndag så jag kan få åka iväg !!!!!
naj nu ska jag sova, klockan ringer 05.50, looooove it!

och kackerlackan på bilden är väl för söt? såg ca 10 såna idag + andra kryp i en lägenhet, imon får jag se dom igen. kanske ska fånga en å lämna i brevlådan oss grannen där nere så hon kan skrika lite till :)
är även irriterad på mitt kryll till hår, nu sätter jag lugna favoriter i öronen, rövställning, ögonbinda å sluter mina vackra ögon.
hejdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Skapa flashcards