Alla inlägg den 14 mars 2013

Av emma - 14 mars 2013 02:01

hejsan [:
skulle verkligen sova ut idag tänkte jag men nä vaknade vid halv 10 -.-
gick inte å blogga igår, eller jo men bilderna ville inte följa med så inte lönt.. men, challe klippte tuppkam på paddan, fint? jag har gått ner för mycket i vikt så får ha mina jeans till navlen, ligger på spikmattan varje kväll, gött (Y) och jag kommer dö med mina kattor...
MEN IDAG!!
har jag varit med petra & milo i princip hela dagen. undantag när jag gick hem till famo å käkade god mat <3
milo spydde på mig idag, nöjd kille! annars bara skrattat, gråtit, städat, bränt popcorn, satt i halsen, snuskat & annat normalt vi alltid gör :] milo sov dock som en stock under hela tiden.. tacka gud för de?! hahahha.. siggelina krossa min ena ljuslykta idag :[ samt rev mig på bröstet :o snusk!!
varför började snöa idag? :( så jävla bull ! säkert glömt något viktigt menmen, life goes on bitches ;]
possen&kramen

Ovido - Quiz & Flashcards