Alla inlägg den 2 mars 2013

Av emma - 2 mars 2013 00:37

haj :D
puuh idag blev vaktisarna klara i lght, de blev jätte bra & de känns ljusare i min lght nu :D wiho!! piggy va väldigt nyfiken på dom imorse :'] min snuffa.
flyttat tillbaka alla möbler idag, även stor städat från tak till golv :]
sen fick vi köra till famo, hennes bil starta ej för 110 gången.. startkablarna fram, challe as rädd å sprang flera meter därifrån hahahaha! sen körde vi en runda bl.a till farfar! saknar dig<3

ikväll kom Sophie på två cigg å snack, efteråt gick jag & challe till petra, hon flytta till en annan lght idag så nu har vi 4 mins gång avstånd mellan varandra :D !!
jag å challe gick hem för skyline skulle börja på tv, aaaaas bra film verkligen!!
vi krängde chips å drack läsk : gick upp 5kg i vikt..
nu ligger jag i sängen UTAN täcke, noootera!!! utan täcke! har bott här i 5 månader och inte förrän idag lagade dom elementet på riktigt !!! as skönt fast känns lite varm :0 hahah :)

nu ska jag å mina bebisar sussa, imon blir de systemet med nenni, finja, sen mys å snack, sen fest :D love!

glömt å säga, gå in på miixx.se för å se min fina video jag gjorde till henne :] kan inget annat än å säga att jag är över snygg!
poss

Ovido - Quiz & Flashcards