Alla inlägg den 17 mars 2013

Av emma - 17 mars 2013 01:51

hejsan.
lekte med min kusin i torsdags hela dagen, älskar dig!
sen kom Sophie, te och cigg dejt!
men jag orkar inte skriva om de så nu ska jag klaga lite :]

vad är de för mening att köra runder i lilla Tyringe & hässletown ? jag menar, slöseri med bensin/E85 eller diesel eller vad de nu är bilarna går på.. daaaah!
OCH nu kommer de roligaste, om man bara är ute efter ett one night stand, varför drar man då en fet lögn om att man har känslor för personen å blaaaablaaa! (talar inte om mitt liv) menmen, människor :']
jag vet inte vad de är med mig just nu, men enligt en vän har jag inte varit så glad på senaste å de kan jag hålla med om.. känner mig tråkig å sur just nu. men de går om snart :D nu sussa!

- SLAP THAT BITCH HARD!

Ovido - Quiz & Flashcards