Direktlänk till inlägg 28 juni 2013

~ bra semester osv!

Av emma - 28 juni 2013 23:18

haaaaaaaaj!

min semester oss mammi har varit underbar! imon åker jag å bebisarna hem igen :[
fast de positiva är att jag ska på inflyttnings fest oss Jenni & Stoffe :D kommer bli awesooome!

idag sola jag i heeeela 5 timmar. blev knappt brun som vanligt...

igår tatuerade jag in mamma å pappa samt 3 vita hjärtan (då alla har svarta samt momos idé) som står mest för mina syskon men samtidigt står dom för mina tre bästavänner å mitt fadderbarn milo!

min första gjorde jag när jag var 17 år, de är dom fyra stjärnorna som står för mig å mina syskon, sen gjorde jag mitt namn å famo när jag var 18. sen var jag clean som 19 åring å nu igår gjorde jag två till :) blev mer än nöjd med dom !!

saknar bara 3 till tatueringar sen är jag nog klar eller ja jag vill göra om eller bygga på "famo" tatueringen men suger på att komma på något... sen gör jag fler när jag skaffat barn ;D

nu sussa! imon ska vi lämna en igelkotte till djursjukhuset :) snälla vi är..

taggar paaaaardy!

poooss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards