Alla inlägg den 12 juli 2013

Av emma - 12 juli 2013 01:22

hääääääääj !
ikväll gick jag på helg, gytt ;D
innan idag va jag och lämnade blodprov, spännande värre ;]

längtar tills lördag, för då ligger finis bredvid mig :]

meeeen nu ska jag kommentera en del om "nyblivna singlar" !!!
jag minns själv när jag blev singel, då skrev jag ut i stort sätt ALLT jag gjorde. " fest, skål, ut på nya äventyr, livet är på topp, ååååh aldrig mått bättre, du förändrades, jag är king, jag är kåt, jag va ett original för dig (vill man inte vara normal?! eller va) å blabla!
MEN! mår du så jävla bra egentligen ?! jag kan erkänna att jag mådde PISS! men varför skrev jag så? jo för mitt ex skulle läsa å tro att jag va stark utan honom, men de va jag inte?! sen att man hoppar till ny dagen efter är ju en annan femma.. RUUUUSA INTE IN I ETT FÖRHÅLLANDE OM DU INTE ÄR REDO ATT SATSA 110 JÄVLA % !!!!!
och säg speciellt inte "jag älskar dig" bara för att du ska, dom orden kan betyda så jävla mycket för den andra och såra dubbelt så mycket.
så snälla alla singlar som finns på min FB, JAG SKITER I OM NI SKA UT PÅ NYA ÄVENTYR, OM ERT LIV ÄR PÅ TOPP (kul för er men hallå, tänk lite) OCH FRAMFÖR ALLT - MÅSTE DU POSTA DET PÅ FACEBOOK? NEEEEEEEJ!

tack för mig hej!

Ovido - Quiz & Flashcards