Alla inlägg den 14 juli 2013

Av emma - 14 juli 2013 22:42

hääääääääy :D

okej, denna helgen har varit fartfylld å skit bra !
i fredags va jag med Sophie, Sukran å Jenni i ktown å kolla när medina spela :) åkte även 2 karuseller, så skrek för kung å fosterland ! skriker alltid på min mamma eller att jag kommer dö.. hihi :D

igår var jag på utflykt med familjen ju :) åkte från hässletown vid halv 10 å va hemma halv 1 inatt, vi gick en del. åt gott, åkte färjan samt båt i köpenhamn, åkte karuseller med thea å tuva å krängde en hel socketvadd själv :D när jag kom hem kom mr. E :D uh vaknade vid halv 2 idag, å är fortfarande trött :0 menmen..

okej, vem är nu den här mr. E ?
han fyller 22 på lördag, bor i Tyringe, är väldigt snäll, kanske för snäll? ;] siggelina tycker om han, ja jag med såklart ;) jaja ni får veta mer snart!

nu film med challe, eller hur ser de ut som om jag klappar han på huet?!
å man ser knappt vem som är vem på bilden då mr. E nästan har lika långt hår som mig ;D ;)

POOSSSS

Ovido - Quiz & Flashcards