Alla inlägg den 13 maj 2014

Av emma - 13 maj 2014 01:09

haaaaallå :D

puuh längesen jag skrev..

igår tog jag helg :)
skönt det! men de går snabbt så snart står jag där
igen på fredagen...

idag på min lediga dag var jag ute och gick. fick med mig challe så det var bra :)
sen hem i storstäda :)
sen till famo å
käkade :)
jag &'Robin skjutsade hem
challe så fick träffa mamma en snabbis :D
efteråt övningskörare jag hem
med Robin. gick ju bra om jag får
säga min mening ;)
nu ligger han å sover sen snart 2 timmar tillbaka å här ligger jag och glor haha.. var trött när
vi gick å la oss men nopp inte längre.
stackaren ska upp om 3 timmar så får
väl ligga kvar här helt still (;

imon ska jag hämta tuva på dagis å
thea i skolan sen mysa med dom <3

idag ringde SYON mig och berätta att jag hade blivit antagen till vård och omsorgsprogrammet!
vicky kom oxå in så nu jävlar ska det pluggas :D wiho !!

nä nu ska jag försöka sova..
natti :)



~ grattis fina tuva på din 5 årsdag
<3
(12/5)

~ L.0.V.3

Ovido - Quiz & Flashcards