Alla inlägg den 16 maj 2014

Av emma - 16 maj 2014 15:42

halloj :D

igår gick jag på helg igen :D
skööööönt :)
vi har fått våra nya namn brickor!
såååå fina :D
igår fick jag köra bettans bil hem..
mohaha lite skillnad till min lilla plutt..

idag hade bromsarna satt sig så de small skit högt så challe blev as rädd hahahaha !

fjortis.se

i tisdags hämta jag flickorna på dagis å skolan.
efteråt körde jag till Robin för tacos och hockey :)
nomnom!

hämtade flickorna idag med så vi har varit på stan och köpt present som tuva själv fick välja.
öronhänge fick de bli då hon tog hål i öronen igår :)
så söta när
hon och thea
stod och dividerade om vilka som var finast å sånt haha..
nu sitter dom
och delar på en klubba hahaha..

ikväll ska jag och kattorna flytta till Robin över helgen!
undra hur dom
kommer att reagera ;)
spännande !!

seeeeeya !

Ovido - Quiz & Flashcards