Alla inlägg den 22 maj 2014

Av emma - 22 maj 2014 01:55

haaaaaaaj :D

då va jobbeveckan igång :D
men den går snabbt :D

idag har jag varit ledig,
innan jag stack imorse tog jag en fästing på Robin..
sen körde jag och hämta famo för sedan vidare mot gammel famo :)
hon va solbränd, pigg och mycket glad :D
efteråt blev de chill med famo :)
vid 5 kom vicky, sen stack vi å handla å sedan ut till hovdala för grillning :)
tog nog en halv timme innan grillen var tänd.. jag gav upp efter 5 min men vicky klara det :D dutti flicka!
krängde korvar och sedan körde vi å köpte glass å godis :)

nu ligger jag i soffan å glor..
ska noooog gå å lägga mig snart :)
har inte vaknat en enda gång när
Robin kommit hem..
eller jo när
han lagt sig bredvid..
dock har han inte vaknat när jag vaknat så passade på å tog en smyg selfie imorse ;)
poss på di!

nä nu ska jag röra på fläsket !

natti.

~ don't find love, let love find you. that's why it's called falling in love because, you don't force yourself to fall, you just fall.

Ovido - Quiz & Flashcards