Alla inlägg den 11 januari 2014

Av emma - 11 januari 2014 00:09

idag är det ingen vanlig dag nej för idag är det MIN dag !!!
den 11 januari 1993 kl 00;13 ploppade jag ut ifrån min älskade mamma !
jag hoppas att efter dessa 21 år av mitt liv, att mina föräldrar är stolta över vad jag än sålänge gjort!
jag älskar er och tack för
att ni skapade mig ;)
haha!!

ikväll åt jag nomnom oss
pappa och Jenny med resten av familjen :)
fick taco/godis skålar av challe,
jätte fina !!!
pengar av famo :)
massa teckningar och smått av thea å Tuva och
av pappa å Jenny fick jag massagekort!
är super nöjd för allt <3

nu ska jag sova för sedan lite party party imon !

ha det fint :)
poss!

~ kan inte fatta att jag fyllde 18 år för 3 årsen. tiden bara springer iväg!
läskigt ibland...

Ovido - Quiz & Flashcards