Alla inlägg den 20 januari 2014

Av emma - 20 januari 2014 00:07

hej (:
mitt huvud har varit tomt
så därför jag ej skrivit något.
det är fortfarande tomt så kmr inte skriva mycket..

förra helgen var henny, kim, karolin, Marcus, jenni & Stoffe här och drack lite :) trevligt !
av mina arbetskamrater fick jag blommor, 4 vin glas och 2 flaskor vin :)
av jenni å Stoffe fick jag två brickor ! jätte fina, och rosa :D
(glömt ta bild..)
av kimsan fick jag rosor :)!
så tack igen alla! <3

denna jobbe helgen är äntligen över..
varit segt att köra nu när all snö helt plötsligt började falla..
men vi i KVP klarade utan någon avåkning ;D !!!

såhär ser mina självlysande trosor ut.. det hände något med dom i senaste tvätten så nu är dom
ur fula !!!!!!

paddan och siggelina gillar snön iallafall :) paddan står som en hund vid dörren när jag ska ut och röka !

såhär tycker kim att sängen ser ut när vi sover ihop.. jag söker bara värme å närkontakt. därför jag ligger som en slickad bäver tätt intill honom..
en gång när jag faktiskt skulle ligga på "min" sida så vakna jag av att jag höll på å ramla av sängen..
säkerhets skäl !!!!

sant sant.

ibland laddas inte alla bilder upp!
som förr förra inlägget kommer ordet "nomnom" efter en bild som inte alls är nomnom ?!
så ni vet :)

natti !

Ovido - Quiz & Flashcards