Alla inlägg den 15 december 2014

Av emma - 15 december 2014 11:32

ny vecka, nya misstag?
haha välkommen måndag :]

i fredags kom thea & tuva hit, vi tittade på film & åt tacos :]
dom pysslade även en del så fick fina saker & vissa ligger på torkning som dom ska ge till famo, mamma & pappa nästa gång dom kommer hit!

i lördags kväll var jag på kalas oss mina fina kusiner, Sara & Joakim fyllde 19 år :) blev god mat, dryck och fint sällskap :)

igår låg jag bara död i soffan, huvudvärk från helvetet hade jag :[

men nu nya tag igen :D

ånger ånger & ånger.
visst ångrar vi ganska mycket i våra liv? vi ångrar vilka vi haft sex med, vilka vi valt att lita på, ord vi sagt, saker vi gjort & saker vi inte gjort..
ånger kommer nog alltid att finnas, jag har gjort saker som jag ångrar och hade velat ha ogjort.. men kan vi inte sluta göra saker vi ångrar? jag ska börja göra det från & med idag :D tycker ni oxå kan tänka så ;]

nu ska jag fixa mig för snart väntas jobb..
seeeya, poss!


i'm the kind of friend who will help you hide a dead body. but if you betray me, just remember, i know how to hide a dead body.

Ovido - Quiz & Flashcards