Alla inlägg den 4 juli 2014

Av emma - 4 juli 2014 21:27

haaaaaaj !!

i tisdags skjutsade jag famos vännina till CSK. söt liten tant !

i onsdags var jag i Tyringe å bytade från 16" till 18" på bilen. blev lite snyggare :D

igår hämta jag mamma på stationen :) vi åkte till ÖB med challe & famo sen körde vi till Jysk och köpte vaxduk. fick en bra ide av min jobbarkompis, vi har likadant Ikea bord i vitt, slitet och missfärgat. hon köpte en vaxduk å häftade på och de blev super snyggt !! jag köpte en svart duk med mönster av blommor och jag blev med super nöjd ! tackar mammi för hjälpen :D målade om lite grejor oxå så jepp emma är i farten ;) idag har vi varit på it däck, skulle beställa två nya däck för däcken bak tar i skärmen på bilen, dom som jobba där trodde inte på mig så dom skulle tvunget åka en runda för å höra. den ena påpeka fjädern och den andre påpeka att däcket flög upp i skärmen så jag hade rätt ;) nya däck på onsdag, bra där !!
efteråt stack vi till teamsportia där jag skulle ha nya skor som ortopedmottagningen godkänner :) sen stack vi hem, avfrosta frysen, måla lite och nu väntar vi på fotbollen :) imon åker jag och kattorna med mamma hem.
sjukan igen på måndag. varit på CSK 5 gånger på en månad. nu vill jag inte dit mer haha.

ha de fint :)

Ovido - Quiz & Flashcards