Alla inlägg den 12 juli 2014

Av emma - 12 juli 2014 22:37

heeeej :D
allt bra med er?
med mig är det fint..

i torsdags blev de Hästveda marknad med famo & challe.
vi träffa dock jenny, thea & tuva där så vi åt med dom sen skildes vi åt.
vi hälsa på gammel famo som nästa
månad fyller 95 år :D
men hon är lika pigg som
vanligt :)

igår var jag i Bromölla,
vi sola, bada och sen stack vi till Sölvesborg å käkade :D
på kvällen blev de go dricka :)

idag har jag varit ute oss familjen en sväng.. tömde opelen på de sista så ska snart lägga ut den å se om någon stackare vill köpa den ;)
efteråt stack jag hem till petra & alex. fick kaffe, jordgubbar, kvällsmat, kaffe och fina pratstunder !
så tack för idag :D !!!

nu sitter jag & mina bebisar å kollar på fotboll..
sista dagen imon på semestern.
sen börjar jag!
men de ska bli ganska skönt..

ha de fint :)

kattorna haft roligt inatt tydligen..

fick vässa ner klorna lite idag. inga långa naglar på jubbet !

aw, jag som älskar blommor !

~ leave this whole,
fucked up world behind !

Ovido - Quiz & Flashcards