Alla inlägg under juli 2012

Av emma - 19 juli 2012 13:00

hejhej !

ja som vissa sett på fb så har jag ändrat min status från

"i ett förhållande" till "singel"

vem gjorde slut ?

jo jag, varför?

trött på att alltid komma sist i tankarna,

trött på att bli lovad massa saker sen visar det sig bara att det

va snack.

bli puttad från trappan accepterar jag inte heller !

okej jag putta oxå men inte ner från trappan iallafall.

jaja, jag gjorde slut nu en gång för alla.

förstår om mina vänner är trötta på att trösta mig, men det

lär ni slippa nu, hoppas jag [:

nu ska jag dricka mitt kaffe, ta mig en god jävla cigg

och ringa till min pappa !

snart kommer famo & challe <3

 

       

Av emma - 18 juli 2012 15:38

heeeeeeej !

idag är det min tredje jobbedag, jobbigt?

ja faktiskt, iallafall inom hemsjukvården..

men jag trivs hihi !

just nu sitter jag och kollar på film, siggelina sover i fönsterkarmen.

hon är sååååå söt men jätte rädd :[

hon har fått se hubbe lite idag men hon är jätte rädd

för honom, fäller upp svansen och allt haha.!

nu ska jag snart göra mat sen göra mig redo inför

work   

 

     

Av emma - 17 juli 2012 18:02

nu sitter jag på jobbet, en cigg innan jag kör ut (: jenni å messi kom till oss idag ! skoj (: vi mös med siggelina å även sigge fick vara med men han är jätte rädd för henne hahaha !! mjaaaow hejdå !

Av emma - 17 juli 2012 11:26

nu ligger jag i sängen och skriver, fick ett mejl att appen va kommen! NIIIICE! snart kommer min kusin hit och Messi, hubbe å hon ska leka !! igår fick jag min siggelina (: åh hihi hon är dock livrädd.... ajja nu ska jag gå upp !!

Av emma - 16 juli 2012 14:24

heeeeey !

i lördags va jag ju på 18 årsfest oss min brors flickvän!

det va roligt [:

kimsan kom och hämta mig på natten sen körde vi hem.

igår vaknade jag vid 2 tiden, as nice ! mådde faktiskt bra =D

jag och kim kolla på tv och lite så sen bestämde vi oss för att

köra till city gross och handla lite =D

efteråt hämtade vi petra, vi kollade på "hem till tyringe"

- skitprogram men man måste se det!

sen grillade vi & somnade vid halv 4 imorse

nu sitter jag & petra och kollar på tv.

sen ska jag jobba ! skoooooooooj.


jaja, hejdå !

 

  
bilden har dock inget med bilden under att göra haha! 

   

Av emma - 13 juli 2012 13:36

heeeeeeeeeeey !

imorse ställde jag klockan på 9.30 ! intressant va!?

jenni dök upp här vid kvar i 10 och vi drack lite kaffe och

snackade litta skit =D eller inte..

nu ska jag och kim köra och köpa present till hans kusin som

fyller 2 år idag! - GRATTIS   

sen ska jag jobba vid 18.

och imorgon är det fäääääääst!   

jo just det, hubbe har haft en kompis här inatt.

melwin (stavas) heter han och är en poppy =D

 

   

Av emma - 12 juli 2012 16:31

hääj hääj!

snart är det dax för mig att köra till jobbet, blää.

varit hemma förlänge så inget sug att jobba..

glömde även säga igår att jag var på rixfm festivalen i ktown.

vissa vet jag inte vad jag ska säga om men

DANSA.. PAUSA va grymma (y)
 - bäst där!

sen gick vi runder lite i ktown, käkade langos och köpte sockervadd - MUMS !!

jaja, nu ska jag gå och fixa till mig så inte mina vårdtagare blir rädda

för mig hihi..

 

       

 

 

Av emma - 11 juli 2012 22:44

ja det va ju inte igår som jag skrev! hoho...

jag har gjort massa dessa dagar (veckor) som jag ej skrivit.

jag har varit oss min mamma med hubbe, och inte sigge denna gången!

sen har jag lekt med massa folk och min älskade famo!

sen har jag även jobbat mycket :[

idag var jag på hästveda marknad med famo & challe.

jag fick en parfym av famo, langos och godis hihi mums.

sen körde jag & hubbe till finja och kollade när kim & hans

kompis körde cross, kusin jenni kom även hihi!

nu ska jag sova, jobb imon! sen party på lördag =D

 

       

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards