Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av emma - 15 oktober 2012 00:15

hääääääy era små duvor !
ligger i sängen och försöker hitta ställningar på hur jag ska ligga utan att de gör ont ! blääää..
okej ska börja med fredag..

fredag: jobb på kvällen sen sov kim och hubbe över här oss mig & siggelina :]

lördag: jag va ledig för engångs skull så ville festa! jag och sophie drack lite och bestämde oss för ekebo !
vi fick skjuts dit av hanna, men hem va lite konstigt haha..
men vi fick åka med någon, vet ej vem de va men Sophie visste så chill!
på ekebo blev jag klämd mellan två högtalare ! vet de borde se as roligt ut HAHA men nu skrattar jag ej åt det.
igår när vi satt i bilen nuddade någon mitt ben å jag skrek till, hemma så kollade jag va de va och upptäckte ett ganska stort blåmärke !
när jag vakna imorse va de värre
och nu ikväll är de svin äckligt!
börjar gå ner mot foten, ömmar och känns som om de kommer vätska ur de, ÖH !

söndag: jobbat och sen efteråt blev de donken med Sophie & Caroline !
och nu ska vi sussa !

naaaaatti :*

Skapa flashcards